Педагогіка вищої школи

Факультет психології

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Педагогіка вищої школи
Код освітньої програми
9121 21761
Кваліфікація, що присуджується
Магістр освітніх, педагогічних наук, Викладач закладу вищої освіти
Тривалість освітньої програми
1 рік
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Освіта/Педагогіка
Спеціальність
Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Особливі умови прийому
Механізми визначення попереднього навчання
Наявність ступеня бакалавра
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Окремим рішенням Екзаменаційної комісії випускникові може бути присвоєна професійна кваліфікація, за умов, що він опанував дисципліни з блоків спеціалізованої професійно-педагогічної підготовки (Викладання та проведення наукових досліджень з гуманітарних чи, відповідно, природничих дисциплін), середній рівень досягнень з навчальних дисциплін не нижче 75 балів, захисту магістерської роботи не нижче 75 балів
Профіль програми
Програмні результати навчання
РН1. Знати на рівні новітніх досягнень концепції розвитку освіти і педагогіки, методологію відповідних досліджень. РН2. Використовувати сучасні цифрові технології і ресурси у професійній, інноваційній та дослідницькій діяльності. РН3. Формувати педагогічно доцільну партнерську міжособистісну взаємодію, здійснювати ділову комунікацію, зрозуміло і недвозначно доносити власні міркування, висновки та аргументацію з питань освіти і педагогіки до фахівців і широкого загалу, вести проблемно-тематичну дискусію. РН4. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення результатів освітньої, професійної діяльності, презентації наукових досліджень та інноваційних проєктів. РН5. Організовувати освітній процес на основі студентоцентрованого, компетентнісного, контекстного підходів та сучасних досягнень освітніх, педагогічних наук, управляти навчально-пізнавальною діяльністю, об’єктивно оцінювати результати навчання здобувачів освіти. РН6. Розробляти та реалізовувати інноваційні й дослідницькі проєкти у сфері освіти/педагогіки та міждисциплінарного рівня із дотриманням правових, соціальних, економічних, етичних норм. РН7. Створювати відкрите освітньо-наукове середовище, сприятливе для здобувачів освіти та спрямоване на забезпечення результатів навчання. РН8. Розробляти і викладати освітні курси в закладах вищої освіти, використовуючи методики, інструменти і технології, необхідні для досягнення поставлених цілей. РН9. Здійснювати пошук необхідної інформації з освітніх/педагогічних наук у друкованих, електронних та інших джерелах, аналізувати, систематизувати її, оцінюючи достовірність та релевантність. РН10. Приймати ефективні, відповідальні рішення з питань управління в сфері освіти/педагогіки, зокрема у нових або незнайомих середовищах, за наявності багатьох критеріїв та неповної або обмеженої інформації. РН11. Здійснювати консультативну діяльність у сфері освітніх, педагогічних наук. РН12. Планувати і виконувати теоретичні й експериментальні дослідження у сфері освіти/педагогіки, висувати і перевіряти гіпотези, аргументувати висновки, дотримуватися принципів академічної доброчесності, РН13. Захищати інтелектуальну власність, здійснювати комерціалізацію результатів науково-дослідницької та проєктної діяльності.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Письмові та усні іспити заліки. Атестація випускників здійснюється у формі комплексного іспиту з педагогіки вищої школи та захисту магістерської роботи. Вимоги до комплексного іспиту. Під час складання комплексного іспиту перевіряється ступінь оволодіння студентом теоретичними знаннями та практичними навичками, опанування результатів РН 1, РН 2, РН 4, РН 5, РН 8, РН 9, РН 10, РН 12, РН 13. Вимоги до магістерської роботи. Магістерська робота передбачає самостійне розв’язання складної задачі у сфері освітніх, педагогічних наук, що потребує проведення досліджень та/або здійснення інновацій, характеризується невизначеністю умов і вимог. Магістерська робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Атестація здійснюється у формі публічного захисту магістерської роботи. На захисті роботи підтверджується опанування студентом результатів РН 1, РН 2, РН 3, РН 4, РН 6, РН 7, РН 9, РН11, РН 12, РН 13
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Мобільність регулюється Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 29.06.2016 року
Практика та стажування
Обов’язковою є педагогічна (тривалість 6 тижнів/9 кредитів) та наукова (4 тижні/ 6 кредитів) практика в закладі освіти, проведення науково-педагогічних досліджень в навчальних підрозділах ЗВО. Завершуються практики захистом звіту з практики (диференційований залік).
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Євгеній Сергійович Спіцин
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Професійні профілі випускників
Сфера працевлаштування магістра педагогіки вищої школи – посади педагогічних і науково-педагогічних працівників в закладах вищої освіти різних типів та форм власності, науково-педагогічних установах, закладах підвищення кваліфікації та післядипломної освіти у галузі освіти.
Доступ до подальшого навчання
Можуть продовжувати здобуття освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти а також підвищувати кваліфікацію та отримувати додаткову післядипломну освіту.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Педагогіка
Кваліфікація: ОК.4, 2021/2022
Історія розвитку університетської освіти
Кваліфікація: ОК.12, 2021/2022
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК.02, 2021/2022
Управління педагогічним колективом
Кваліфікація: ДВС3.01.01, 2021/2022
Євроінтеграційні стандарти вищої освіти
Кваліфікація: ВБ.3.3.2.3, 2021/2022
Методична система вищої школи
Кваліфікація: ОК.03, 2021/2022
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: ОК.01, 2021/2022
Технології інтерактивного навчання у вищій школі
Кваліфікація: ВБ.3.08, 2021/2022
Світові системи вищої освіти
Кваліфікація: ОК.06, 2021/2022
Педагогічна майстерність викладача вищої школи та методика організації виховної роботи
Кваліфікація: ОК.13, 2021/2022
Педагогічна (асистентська) практика
Кваліфікація: ОК.09, 2021/2022
Науково-дослідна практика
Кваліфікація: ОК. 16, 2021/2022
Системних підхід у вищій освіті
Кваліфікація: ОК.07, 2021/2022
Науковий семінар: Організація досліджень з підготовки фахівців (гуманітарні науки)
Кваліфікація: ДВС.2.02, 2021/2022
Інформаційно-комунікативні технології в управлінні освітніми системами
Кваліфікація: ОК.08, 2021/2022
Педагогічні технології у вищій школі
Кваліфікація: ДВС.3.3.2.02.01, 2021/2022
Дидактика вищої школи
Кваліфікація: ОК 14, 2021/2022
Теорія виховання у вищій школі
Кваліфікація: ОК.19, 2021/2022
PR в освітній сфері
Кваліфікація: , 2021/2022
Педагогічна та професійна психологія
Кваліфікація: ОК.05, 2021/2022
Іноземна мова для наукових цілей
Кваліфікація: ОК.17, 2021/2022
Теорія виховання у вищій школі
Кваліфікація: ОК.19, 2021/2022
Дидактика вищої школи
Кваліфікація: ОК.14, 2021/2022
Технології інтерактивного навчання у вищій школі
Кваліфікація: ВБ.3.08, 2021/2022
Моделювання та зміст діяльності фахівця з вищою освітою
Кваліфікація: ОК.11, 2021/2022
Педагогіка
Кваліфікація: ОК.04, 2021/2022
Методика викладання: цикл освітньо-професійних програм підготовки фахівців гуманітарних наук
Кваліфікація: В.Б.1.01, 2021/2022
Управління освітніми проєктами
Кваліфікація: ВБ.3.3.1.2 , 2021/2022
Тренінг комунікативної готовності до управлінської діяльності
Кваліфікація: В.Б.3.2.1.1, 2021/2022
Тренінг моделювання педагогічної діяльності
Кваліфікація: В.Б.3.2.2.2, 2021/2022
Педагогічна та професійна психологія
Кваліфікація: ОК.05, 2021/2022
Методика викладання: цикл дисциплін підготовки фахівців природничих наук
Кваліфікація: В.Б.2.01, 2021/2022
Педагогічна конфліктологія
Кваліфікація: ОК.15, 2021/2022