Інформаційно-комунікативні технології в управлінні освітніми системами

Освітня програма: Педагогіка вищої школи

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Інформаційно-комунікативні технології в управлінні освітніми системами
Код дисципліни
ОК.08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
РН1. Знати на рівні новітніх досягнень концепції розвитку освіти і педагогіки, методологію відповідних досліджень. РН2. Використовувати сучасні цифрові технології і ресурси у професійній, інноваційній та дослідницькій діяльності. РН3. Формувати педагогічно доцільну партнерську міжособистісну взаємодію, здійснювати ділову комунікацію, зрозуміло і недвозначно доносити власні міркування, висновки та аргументацію з питань освіти і педагогіки до фахівців і широкого загалу, вести проблемно-тематичну дискусію. РН5. Організовувати освітній процес на основі студентоцентрованого, компетентнісного, контекстного підходів та сучасних досягнень освітніх, педагогічних наук, управляти навчально-пізнавальною діяльністю, об’єктивно оцінювати результати навчання здобувачів освіти. РН7. Створювати відкрите освітньо-наукове середовище, сприятливе для здобувачів освіти та спрямоване на забезпечення результатів навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування курсу «Педагогіка»; 2) знання теоретико-методичних підходів дисципліни «Педагогіка вищої школи»; 3) якісне засвоєння курсу «Теорія та методика управління»; 4) володіння уміннями та навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки у закладах освіти.
Зміст навчальної дисципліни
У курсі «Інформаційно-комунікативні технології в управлінні освітніми системами» розглядаються закономірності та фундаментальні проблеми використання інноваційних освітніх технологій майбутніми викладачами та управлінцями. Дисципліна сприяє засвоєнню та відпрацюванню вмінь, навичок викладацької діяльності у вищій школі. Програма курсу розкриває основні інформаційно-комунікативні технології, їх принципи, види. Велика увага приділяється педагогічній культурі, стилям, технікам спілкування у вищій школі.
Рекомендована та необхідна література
Інноваційні педагогічні технології: теорія і практика використання у вищій школі: [монографія] / І. І. Доброскок, В. П. Коцур, С. О. Нікітчина та ін.. Переяслав-Хмельницький, 2018. 284 с. Кошечко Н.В. Інноваційні технології навчання студентів з педагогічної конфліктології. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. К.: ВПЦ «Київський університет», 2018. Вип. 1 (7). С. 31-36. Кошечко Н.В. Принципи, методи та технології навчання студентів ВНЗ з педагогічної конфліктології: загально-теоретичні (С. Х. Чавдаров) та сучасні емпіричні аспекти // Внесок С. Х. Чавдарова (1892-1962) в розвиток педагогічної науки і практики: матеріали науково-педагогічних читань, присвячених 125-річчю від Дня народження С. Х. Чавдарова, 22 вересня 2017 р. / За загальною редакцією А. А. Марушкевич. Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. С. 61-86.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заходи: усні виступи, участь у дискусії, презентація виконання самостійних завдань, аналіз, виконання практичних завдань, контрольні завдання, рішення педагогічних задач, модульна контрольна робота Методи: лекція, семінарське заняття, підготовка аналітичних матеріалів, виступів, презентацій, підготовка доповідей, розв’язання практичних завдань, обговорення конфліктних ситуацій, обговорення рішень до практичних ситуацій, МКР.
Методи та критерії оцінювання
Опитування, виконання практичних завдань, презентація, рішення педагогічних задач, дискурс 10 у повному обсязі володіє матеріалом, вільно та аргументовано його викладає, 9-8 – у достатньому обсязі, вільно його викладає, може не вистачати аргументації, 7-6 – загалом володіє, але не демонструє глибини знань, не спирається на навчальну літературу, матеріали, 1 – 5 – демонструє рівень знань-знайомств. Оцінка і аналіз результатів навчальної і самостійної діяльності 5 глибоко та всебічно розкриває зміст, використовує обов’язкову та додаткову літературу, демонструє самостійність, достовірність проведеного дослідження; 4 демонструє самостійність та достовірність проведеної роботи; допускаються несуттєві неточності; 3 демонструє посередню активність у виконанні завдань; містить суттєві неточності; 2-1 балів – не в повному обсязі володіє матеріалом, несамостійність у виконанні завдань. МКР: за кожну правильну відповідь 1 бал.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни