Теорія виховання у вищій школі

Освітня програма: Педагогіка вищої школи

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Теорія виховання у вищій школі
Код дисципліни
ОК.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
РН1. Знати на рівні новітніх досягнень концепції розвитку освіти і педагогіки, методологію відповідних досліджень. РН8. Розробляти і викладати освітні курси в закладах вищої освіти, використовуючи методики, інструменти і технології, необхідні для досягнення поставлених цілей.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів загальної педагогіки , дидактики вищої школи. Знання теоретичних основ психології, факторів і основних механізмів формування особистості
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни –оволодіння магістрантами знаннями з теорії виховання у вищій школі, набуття компетенцій педагогічної діяльності у закладі вищої освіти щодо виконання професійних обов'язків викладача, куратора академічної групи, проведення наукової роботи у галузі виховання, керівництва дослідницькою діяльністю студентів.
Рекомендована та необхідна література
Концепція виховної роботи у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка / ЗАТВЕРДЖЕНО Вченою радою університету 22 червня 2009 року, протокол № 12. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.univ.kiev.ua) Концепція національного виховання студентської молоді / У кн.» Педагогіка вищої школи: хрестоматія « / В. А. Бугров,А. А. Марушкевич, Є. С. Спіцин – К. : ВПЦ "Київський університет", 2016. – 544 с. - С.383-388. Марушкевич А.А.,Спіцин Є.С. Педагогіка вищої школи : підручник : 2-ге вид., переробл. і доповн. – К. : ВПЦ "Київський університет", 2021. – 576 с Педагогіка вищої школи: хрестоматія / В. А. Бугров, А. А. Марушкевич, Є. С. Спіцин – К. : ВПЦ "Київський університет", 2016. – 544 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття , обговорення рішень педагогічних задач, практичних ситуацій, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей, практичних завдань  
Методи та критерії оцінювання
Серед методів оцінювання використовуються: тест, опитування, виконання практичних завдань, презентація дискурс, оцінювання виступів, презентацій, експертне оцінювання, аналіз результатів діяльності. аналіз незалежних характеристик. Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Підчас занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань. Підсумкова контрольна робота(проект) виконується після завершення теоретичного навчання і включає в себе виконання дослідницького завдання з актуальнних проблем навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Іспит виставляється за результатами виконання студентами письмових завдань екзаменаційного білету (мах – 40 балів).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни