Науковий семінар: Організація досліджень з підготовки фахівців (гуманітарні науки)

Освітня програма: Педагогіка вищої школи

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Науковий семінар: Організація досліджень з підготовки фахівців (гуманітарні науки)
Код дисципліни
ДВС.2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
РН1. Знати на рівні новітніх досягнень концепції розвитку освіти і педагогіки, методологію відповідних досліджень. РН2. Використовувати сучасні цифрові технології і ресурси у професійній, інноваційній та дослідницькій діяльності. РН3. Формувати педагогічно доцільну партнерську міжособистісну взаємодію, здійснювати ділову комунікацію, зрозуміло і недвозначно доносити власні міркування, висновки та аргументацію з питань освіти і педагогіки до фахівців і широкого загалу, вести проблемно-тематичну дискусію. РН6. Розробляти та реалізовувати інноваційні й дослідницькі проєкти у сфері освіти/педагогіки та міждисциплінарного рівня із дотриманням правових, соціальних, економічних, етичних норм. РН11. Здійснювати консультативну діяльність у сфері освітніх, педагогічних наук.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів дидактика вищої школи , педагогіка, теорія виховання у вищій школі Знання теоретичних основ професійно-педагогічної компететності викладача вищої школи, методології науково-педагогічного дослідження
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - формування у студентів системного уявлення про основні принципи, категорії, методи науково-педагогічних досліджень у галузі педагогічних наук ,практичних можливостей у пізнанні і прогнозуванні педагогічних процесів, умінь застосовувати набуті знання у практичній професійній діяльності Анотація навчальної дисципліни - є вибірковою дисципліною для підготовки фахівців рівня «магістр», її засвоєння є необхідним для озброєння студентів знаннями про головні категорії науки, , методики експериментальних досліджень; для ознайомлення з основними напрямами наукових досліджень в галузі педагогіки вищої школи, формування умінь виристовувати сучасні методи та засоби наукового інформаційного пошуку, організації та проведення емпіричних конкретно-педагогічних досліджень, їх аналізу та використання отриманих результатів.
Рекомендована та необхідна література
Головко Н.І. Методика та організація наукових досліджень студентів у закладах вищої освіти. Навчально-методичний посібник. Київ: ЦП «Компринт», 2020. с. 175 Дичківська І.М. Розвиток інноваційної поведінки педагога //Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 19. - Рівне: РДГУ, 2002. - С10-14. Марушкевич А.А.,Спіцин Є.С. Педагогіка вищої школи : підручник : 2-ге вид., переробл. і доповн. – К. : ВПЦ "Київський університет", 2021. – 576 с. Плахотнік О.В. Технології соціально-педагогічних досліджень.- Навчально-методичний посібник.- К.: Інфодрук, 2014. – 267 с..
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заходи: усні виступи, участь у дискусії, презентація виконання самостійних завдань, аналіз, виконання практичних завдань. Методи: практичне, семінарське заняття, підготовка аналітичних матеріалів, виступів, презентацій, підготовка доповідей, обговорення виробничих ситуацій, обговорення рішень до практичних ситуацій.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Під час занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань, рішення проблемний ситуацій. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100. Підсумковий бал виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни