PR в освітній сфері

Освітня програма: Педагогіка вищої школи

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
PR в освітній сфері
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
РН4. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення результатів освітньої, професійної діяльності, презентації наукових досліджень та інноваційних проєктів. РН9. Здійснювати пошук необхідної інформації з освітніх/педагогічних наук у друкованих, електронних та інших джерелах, аналізувати, систематизувати її, оцінюючи достовірність та релевантність. РН11. Здійснювати консультативну діяльність у сфері освітніх, педагогічних наук. РН13. Захищати інтелектуальну власність, здійснювати комерціалізацію результатів науково-дослідницької та проєктної діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знання теоретичних основ педагогіки і психології, факторів і основних механізмів управління ЗВО; 2) володіння навичками ділової комунікації, базовими soft skills, медіа та цифрової грамотності.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – опанувати PR-технології з формування іміджу закладу вищої освіти; визначати рівень конкурентоспроможності закладу вищої освіти за основними показниками та оволодиті способами його підвіщення; визначати основні цільові аудиторії та способи комунікації з ними; розуминня процесу налагодження звязків з громадскістю в ЗВО, розуміти особлівості роботи та структуру видділу звязків з громадскістю в універсітеті.
Рекомендована та необхідна література
Оболенська Т. Є. Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний та зарубіжний досвід. Київ : КНЕУ, 2001. 208 с. Холод О. М. Комунікаційні технології : підручник. Київ : КиМУ 2012. 263 с. Пізнюк Л. В. Паблік рилейшнз. Київ : «Україна», 2005. 240 с. Маренич В. М. Роль PR-технологій в управлінні формуванням іміджу вищого навчального закладу // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. 2013. No 2. С. 220–229. Хамініч С. Ю., Пирог О. В. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів // Проблеми науки. 2012. No7. С. 39–45.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, підготовка доповідей, вирішення та обговорення практичних ситуацій лекція, практичні завдання.
Методи та критерії оцінювання
Серед методів оцінювання використовуються: тест, опитування, виконання практичних завдань, презентація дискурс, оцінювання виступів, презентацій, експертне оцінювання, аналіз результатів діяльності, аналіз незалежних характеристик. Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Підчас занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань. Підсумкова контрольна робота(проект) виконується після завершення теоретичного навчання і включає в себе виконання дослідницького завдання з актуальнних проблем навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Іспит виставляється за результатами виконання студентами письмових завдань екзаменаційного білету (мах – 40 балів).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни