Системних підхід у вищій освіті

Освітня програма: Педагогіка вищої школи

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Системних підхід у вищій освіті
Код дисципліни
ОК.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР3.; ПР4; ПР5; ПР7; ПР12; ПР16. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування курсів «Педагогіка вищої школи», «Педагогіка», «Маркетинг»; 2) знання теоретичних основ структури управлінської діяльності в закладах вищої освіти; 3) розуміння сутності основних регуляторів управлінської діяльності і поведінки особистості в групі і можливостей їх використання в роботі з академічною групою.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – надання студентам магістратури цілісної і логічно-послідовної системи знань про систему освіти, дидактику, розкриття концепції, основи теорії освіти в рамках управління закладами вищої освіти, забезпечення якості вищої освіти. Представлені особливості управлінської діяльності в освітньому процесі у закладах вищої освіти, яку орієнтовано на надання допомоги особистості в освоєнні знань з менеджменту; управлінського механізму організації навчально-виховного процесу в закладах вищої освіти. Відбувається формування управлінського мислення, навчання аналізу управлінської дійсності, свідомому оволодінню вміннями та навичками менеджера освіти.
Рекомендована та необхідна література
Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи: Кол. монографія /Г. В. Єльникова, Т. А. Борова, О. М. Касьянова, Г. А. Полякова та ін. / За загальною редакцією Г. В. Єльникової. – Чернівці: Технодрук, 2009. – 572 с. Вознюк В. С. Маркетинг освітніх послуг [Навчальний посібник] / Василь Вознюк. – Луцьк : Волинська книга, 2007. – 64 с. Хриков Є.М. Управління навчальним закладом: Навч. посіб. — К.: Знання, 2016. Педагогіка вищої школи [Електронний ресурс] : підручник / В. П. Головенкін; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – Електронні текстові дані (1 файл: 3,6 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. – 290 с. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник / О.І.Федоренко, В.О. Тюріна, С.П. Гіренко, С.М. Бойко, М.О. Котелюх, П.Д. Червоний, О.В. Медведєва; за заг. ред. О.І. Федоренко. Харків : ФОП Бровін О.В., 2020. 240 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, практичне завдання, підготовка доповідей, вирішення практичних завдань, обговорення практичних ситуацій, вирішення педагогічних задач, участь у дидактичних іграх, тести
Методи та критерії оцінювання
1.Модульна контрольна робота 1 - (блок тем Частини 1) - 10 балів/5 балів 2. Модульна контрольна робота 2 - (блок тем Частини 2) - 10 балів/5 балів 3. Презентації/доповіді - 9 балів/ 4,5 бали 4. Усні відповіді/доповнення - 10 балів/ 5 балів 5. Оцінювання виконання практичних робіт - 21 бал (по 3 бали за кожну роботу)/10,5 балів Підсумкова оцінка за залік виставляється як сума всіх форм семестрового оцінювання. Позитивну оцінку за залік (зараховано) студент отримує лише за умови успішного виконання всіх практичних робіт (по кожній не менше 50% від максимально можливої кількості балів), успішного виконання завдань 2 контрольних робіт (по кожній не менше 50% правильних відповідей). 0-59 – не зараховано. 60-100 залік
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ольга Вікторівна Поляк
Кафедра педагогіки
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра педагогіки
Факультет психології