Тренінг моделювання педагогічної діяльності
Освітня програма: Педагогіка вищої школи
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Тренінг моделювання педагогічної діяльності
Код дисципліни
В.Б.3.2.2.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 1; ПР 2; ПР 3; ПР 4; ПР 6; ПР 7; ПР 9; ПР 12. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: засади педагогіки вищої школи та психології спілкування, сутність їх категорій, принципів, закономірностей, вимоги до особистісних та професійних якостей викладача ВШ, загальні принципи діяльності тренінгових груп, їх динаміку розвитку; студент повинен вміти: оригінально та творчо використовувати у навчальній, дослідницькій та викладацькій діяльності здобуті знання та навички
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни: формування у студентів професійно-педагогічної компетентності викладача ВШ; засвоєння знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності, пов’язаної з моделюванням педагогічної діяльності, її прогнозуванням та відповідними превентивними заходами для підвищення ефективності професійної комунікації у ЗВО. Дисципліна розкриває основні категорії тренінгової діяльності, алгоритми ефективного моделювання у ВШ, його принципи, методи, технології.
Рекомендована та необхідна література
Кошечко Н. В. Досвід упровадження принципів академічної доброчесності у класичних університетах України // Академічна доброчесність: виклики сучасності. Варшава: 2021. С. 48-51. URL: https://www.iiasc.org/wp-content/uploads/2021/07/iiasc_academic_integrity_05_2021.pdf
Кошечко Н.В. Ефективна професійно-педагогічна комунікація викладача ЗВО: профілактика та розв’язання педагогічних конфліктів у вітчизняній вищій школі. К., 2018. С. 217-269.
Koshechko N.V. Influence of communication of students in social networks on the emergence of pedagogical conflicts. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, VIІ (77), 2019. P. 42-48.
Кoshechko N. V. Аctual ideas of pedagogical conflictology for preparation of educational professionals in domestic classical universities. LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019. Р. 89-110.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота, практичні завдання, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей, обговорення конфліктних ситуацій, проведення тренінгових вправ, обговорення рішень до ділових рольових ігор, практичних ситуацій, захист практичних завдань
Методи та критерії оцінювання
Опитування, аналітична доповідь, творчі завдання, практичні роботи, підсумкова контрольна робота, оцінювання проведення тренінгових вправ, колажу, виконання творчої письмової роботи, програми освітньої траєкторії майбутнього викладача
Контроль здійснюється за кредитно-трансферною накопичувальною системою. Обов’язковим для допуску до заліку є виконання контрольної роботи, ПКР. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів для одержання допуску до заліку обов’язково виконати творче завдання підвищеної складності. Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталія
Василівна
Кошечко
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра педагогіки
Факультет психології