Управління освітніми проєктами
Освітня програма: Педагогіка вищої школи
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Управління освітніми проєктами
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ.3.3.1.2 
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            РН3,РН4, РН6, РН7, РН10, РН13. 
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Успішне опанування курсів «Педагогіка вищої школи», «Теоретичні та методичні засади проектного менеджменту»; знання теоретичних основ педагогіки вищої школи та проектного менеджменту; володіння елементарними навичками аналізу педагогічних ситуацій, лідерськими якостями та уміннями управляти колективом
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета вивчення дисципліни –  розкриття основних положень методології розроблення й управління проектами як інструменту планування, вирішення назрілих проблем та виконання завдань в освітній галузі.
 Розглядаються питання, присвячені визначенню поняття проєкту, його ознакам, структурі, фазам і життєвим циклам; класифікації проектів; методології ідентифікації проблеми та проектної ідеї; розробленню, ресурсному забезпеченню, реалізації, моніторингу та оцінюванню освітніх проектів.
 	Оволодіння цим курсом допоможе майбутнім фахівцям підвищити свій професійний рівень і фахову культуру, здійснювати професійний аналіз проблемних ситуацій і за необхідності застосовувати проектний інструментарій для ефективнішого запровадження ідей і вирішення життєвих, професійних, соціальних та інших проблем освітнього характеру. Складається із двох змістових модулів: «Розробка освітніх проектів» та «Реалізація освітніх проектів»
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Батенко Л.П. Управління проектами: Навч. посібник / Л.П. Батенко, О.А. Загородніх, В.В. Ліщинська. - К.: КНЕУ, 2003. - 231 с.
Карамушка В.І. Освітньо-інформаційна складова програмно-проектної діяльності / В.І. Карамушка // Післядипломна освіта в Україні. - 2006. - № 2(9). - С. 3 - 6.
Менеджмент в освіті : підручник / за ред. проф. В. В. Крижка ; авт. кол. : Василь Крижко, Валерій Радул, Сергій Клепко, Григорій Луценко, Ольга Старокожко, Сергій Немченко, Юлія Кондратенко ;. – Київ : Освіта України, 2020. – 465 с. 
Професійно-педагогічна компетентність науково-педагогічного працівника: навч. посіб./ А.А.Марушкевич, Н.М.Кузьменко, О.В.Плахотнік та ін.. / за заг. ред.. А.А.Марушкевич. – К.: ВПЦ «Київський університет». 2018. – 202 с.
Професійно-педагогічна підготовка викладача: монографія /А.А.Марушкевич, Н.М.Кузьменко, М.В.Жиленко та ін..; за заг.ред. А.А.Марушкевич.- К.: ВПЦ «Київський університет», 2018. – 399 с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Заходи: усні виступи, участь у дискусії, презентація виконання самостійних завдань, аналіз,  виконання практичних завдань, контрольні завдання, рішення педагогічних задач,  модульна контрольна робота  
Методи: лекція, семінарське заняття, підготовка аналітичних матеріалів, виступів, презентацій, підготовка доповідей, розв’язання практичних завдань, обговорення конфліктних ситуацій, обговорення рішень до практичних ситуацій, МКР.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Доповідь (7-10 балів), презентація, реферат (10-15 балів), виконання практичних завдань (3-5 балів). МКР: 20 тестових запитань, за кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100. Залік виставляється за результатами роботи впродовж семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання для успішних студентів. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 60 балів необхідно виконати творче завдання підвищеної складності. 
Шкала оцінювання: 0-59 – не зараховано, 60-100 – зараховано.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська 
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Надія
                            Михайлівна
                            Кузьменко
                        
                        
                            Кафедра педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології