Теорія виховання у вищій школі

Освітня програма: Педагогіка вищої школи

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Теорія виховання у вищій школі
Код дисципліни
ОК.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
РН1. Знати на рівні новітніх досягнень концепції розвитку освіти і педагогіки, методологію відповідних досліджень. РН8. Розробляти і викладати освітні курси в закладах вищої освіти, використовуючи методики, інструменти і технології, необхідні для досягнення поставлених цілей.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів загальної педагогіки , дидактики вищої школи. Знання теоретичних основ психології, факторів і основних механізмів формування особистості
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни –оволодіння магістрантами знаннями з теорії виховання у вищій школі, набуття компетенцій педагогічної діяльності у закладі вищої освіти щодо виконання професійних обов'язків викладача, куратора академічної групи, проведення наукової роботи у галузі виховання, керівництва дослідницькою діяльністю студентів. Анотація навчальної дисципліни є обов’язковою для підготовки фахівців освітнього рівня «магістр», її засвоєння є необхідним для виходу на рівень узагальнення і трансформації знань з предметів професійного спрямування. Вивчення Теорія виховання у вищій школі пов’язане із розумінням психолого-педагогічних особливостей діяльності студентів у вищій школі, виконує функцію методологічної основи для виходу на більш високий рівень узагальнення, розвитку професійної рефлексії при відборі, структуруванні і методичному осмисленні змісту виховання і освітньої діяльності студентів в цілому.
Рекомендована та необхідна література
Етичний кодекс університетської спільноти. (Ухвалений на конференції трудового колективу КНУ імені Тараса Шевченка. Протокол№2 від 27.12.2017р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/ethical-code/Ethical-code-of-the-university-community.pdf) Концепція виховної роботи у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка / ЗАТВЕРДЖЕНО Вченою радою університету 22 червня 2009 року, протокол № 12. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.univ.kiev.ua) Концепція національного виховання студентської молоді / У кн.» Педагогіка вищої школи: хрестоматія « / В. А. Бугров,А. А. Марушкевич, Є. С. Спіцин – К. : ВПЦ "Київський університет", 2016. – 544 с. - С.383-388.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття , обговорення рішень педагогічних задач, практичних ситуацій, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей, практичних завдань
Методи та критерії оцінювання
Серед методів оцінювання використовуються: тест, опитування, виконання практичних завдань, презентація дискурс, оцінювання виступів, презентацій, експертне оцінювання, аналіз результатів діяльності. аналіз незалежних характеристик. Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Підчас занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань. Підсумкова контрольна робота(проект) виконується після завершення теоретичного навчання і включає в себе виконання дослідницького завдання з актуальнних проблем навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Іспит виставляється за результатами виконання студентами письмових завдань екзаменаційного білету (мах – 40 балів).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни