Теорія виховання у вищій школі
Освітня програма: Педагогіка вищої школи
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Теорія виховання у вищій школі
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК.19
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            РН1. Знати на рівні новітніх досягнень концепції розвитку освіти і педагогіки, методологію відповідних досліджень. 
РН8. Розробляти і викладати освітні курси в закладах вищої освіти, використовуючи методики, інструменти і 
технології, необхідні для досягнення поставлених цілей. 
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Успішне опанування курсів загальної  педагогіки , дидактики вищої школи.
Знання теоретичних основ психології, факторів і основних механізмів формування особистості
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни  –оволодіння магістрантами знаннями з теорії  виховання у вищій  школі, набуття компетенцій педагогічної діяльності у закладі вищої освіти щодо виконання професійних обов'язків викладача, куратора академічної групи, проведення наукової роботи у галузі виховання, керівництва дослідницькою діяльністю студентів. 
 Анотація навчальної дисципліни є обов’язковою для підготовки фахівців освітнього  рівня «магістр», її засвоєння є необхідним для виходу на рівень узагальнення і трансформації знань з предметів професійного спрямування. Вивчення  Теорія  виховання у вищій школі пов’язане із розумінням психолого-педагогічних особливостей діяльності студентів у вищій школі, виконує функцію методологічної основи для виходу на більш високий рівень узагальнення, розвитку професійної рефлексії при відборі, структуруванні і методичному осмисленні змісту виховання і освітньої діяльності студентів в цілому.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Етичний кодекс університетської спільноти. (Ухвалений на конференції трудового колективу КНУ імені Тараса Шевченка. Протокол№2 від 27.12.2017р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/ethical-code/Ethical-code-of-the-university-community.pdf)
Концепція виховної роботи у Київському національному університеті  імені Тараса Шевченка / ЗАТВЕРДЖЕНО Вченою радою університету 22 червня 2009 року, протокол № 12. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.univ.kiev.ua)
Концепція національного виховання студентської молоді  /  У кн.» Педагогіка вищої школи: хрестоматія « / В. А. Бугров,А. А. Марушкевич, Є. С. Спіцин – К. : ВПЦ "Київський університет", 2016. – 544 с. - С.383-388.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекції, семінарські заняття , обговорення рішень педагогічних задач, практичних ситуацій, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей, практичних завдань
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Серед методів оцінювання використовуються: тест, опитування, виконання практичних завдань, презентація дискурс, оцінювання виступів, презентацій, експертне оцінювання, аналіз результатів діяльності. аналіз незалежних характеристик.
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Підчас занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань. Підсумкова контрольна робота(проект) виконується після завершення теоретичного навчання і  включає в себе виконання дослідницького завдання з актуальнних проблем навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Іспит виставляється за результатами виконання студентами письмових завдань екзаменаційного білету (мах – 40 балів).
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни