Психологія дитинства та сім’ї з основами психотерапії

Факультет психології

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Психологія дитинства та сім’ї з основами психотерапії
Код освітньої програми
24689
Кваліфікація, що присуджується
Психолог, викладач закладу вищої освіти
Тривалість освітньої програми
1,5 роки
Кількість кредитів
90
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність
Психологія
Особливі умови прийому
Механізми визначення попереднього навчання
Наявність освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПР 1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел, в т. ч. з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів. ПР3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати аргументовані теоретичні висновки, робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, сім’ї, освітньої системи. ПР 4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти та реалізовувати програми психологічних інтервенцій (консультування, психологічна корекція, психотерапія, тренінг), проводити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість. ПР 6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв’язок, оцінювати якість. ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях. ПР8. Оцінювати ступінь складності завдань діяльності та приймати рішення про звернення за допомогою або підвищення кваліфікації. ПР9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності. ПР 10. Здійснювати аналітичний пошук відповідно до сформульованої проблеми наукової інформації та оцінювати її за критерієм адекватності. ПР11. Здійснювати адаптацію та модифікацію існуючих наукових підходів і методів до конкретних ситуацій професійної діяльності. ПР 12. Володіти технологіями патопсихологічного та нейропсихологічного дослідження дітей та підлітків. За потребою кваліфіковано розробляти їх.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Письмові та усні іспити, заліки, диференційовані заліки, захист звітів з практики, захист кваліфікаційної роботи, комплексний іспит зі спеціальності. Атестація здійснюється у формі публічного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи (тематика роботи має співвідноситись з проблематикою наукових досліджень в галузі психології сім’ї та дитинства) та атестаційного екзамену. У кваліфікаційній роботі не може бути академічного плагіату, фабрикації та фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути розміщена на сайті закладу вищої освіти або його структурного підрозділу, або у репозитарії закладу вищої освіти. Кваліфікаційна робота дозволяє визначити міру досягнення програмних результатів навчання. Шкала відповідності оцінок: відмінно – 90-100, добре – 75-89, задовільно – 60-74, незадовільно – 0-59.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Олена Іванівна Власова
Кафедра психології розвитку
Факультет психології
Професійні профілі випускників
Практичний психолог у галузі освіти, фахівець з допомоги неблагополучним дітям та родинам, психолог в школах, дитячих дошкільних освітніх закладах, дитячих розвивальних центрах, інклюзивно-ресурсних центрах, соціальній службі у справах сім’ї, сімейних консультаціях.
Доступ до подальшого навчання
Можливість навчання за програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК.05, 2021/2022
Ігрова та біхевіоральна терапія
Кваліфікація: ВК.2.03., 2021/2022
Напрямки сучасної психотерапії. Психотерапія за методом В.Оклендер
Кваліфікація: ОНД.02, 2021/2022
Перинатальна психологія та психологія батьківства
Кваліфікація: ВК.1.04, 2021/2022
Психологія і педагогіка вищої школи
Кваліфікація: ОК. 09, 2021/2022
Диференціальна психологія розвитку та дитяча патопсихологія
Кваліфікація: ОК.12, 2021/2022
Економічна психологія сім’ї
Кваліфікація: ДВС.1.02, 2021/2022
Технології роботи із залежними та співзалежними членами родини
Кваліфікація: ВК.1.01, 2021/2022
Психологія сімейних криз та кризове консультування
Кваліфікація: ОК.1.03, 2021/2022
Напрями сучасної системної та позитивної психотерапії сім’ї
Кваліфікація: ОК.03, 2021/2022
Методологія прикладних досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: ОК.01, 2021/2022
Психологія сім'ї та сексуальності
Кваліфікація: ОК.14, 2021/2022
Психологія віктимності та суїцидальності
Кваліфікація: ВК.2.04, 2021/2022
Технології психологічного тренінгу
Кваліфікація: ОК.04, 2021/2022
Організація діяльності психологічної служби
Кваліфікація: ОК.13, 2021/2022
Виробнича практика
Кваліфікація: ОК.07, 2021/2022
Асистентська практика
Кваліфікація: ОК.06, 2021/2022
Психологія середньої школи та педагогічна майстерність
Кваліфікація: ОК.10, 2021/2022
Методика викладання психології у закладах вищої освіти
Кваліфікація: ОК.11, 2021/2022
Методи психодіагностики у дитячому віці
Кваліфікація: ВК.2.01., 2021/2022
Сучасні технології раннього розвитку та психотерапії дитинства
Кваліфікація: ВК.2.02, 2021/2022