Методологія прикладних досліджень з основами інтелектуальної власності
Освітня програма: Психологія дитинства та сім’ї з основами психотерапії
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Методологія прикладних досліджень з основами інтелектуальної власності
Код дисципліни
ОК.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН: ПР 1; ПР 2; ПР 5; ПР 7; ПР 9; ПР 13. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою М_ПсДС - ОПП подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати історії вітчизняної психології; основ проведення психодіагностичного обстеження та аналізу даних у психології; основ національного та іноземного законодавства у сфері регулювання відносин, що виникають у процесі функціонування різних ланок національної економіки, виробництва, авторсько-правової сфери.
Вміти аналізувати причини та наслідки впливу соціальних, економічних, інформаційних, культурних умов на розвиток психіки людини, особливості її соціалізації та формування особистості.
Володіти елементарними навичками визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.
Зміст навчальної дисципліни
Поняття прикладного психологічного дослідження та вимоги до нього. Рівні наукової методології прикладного дослдження. Зміст і складові науково-дослідного процесу. Зв'язок наукової раціональності та принципів і методів дослідження. Форми відображення результатів науково-прикладних досліджень. Інтелектуальна власність як інтелектуальний капітал у соціально-економічному розвиткові суспільства та її місце у гуманітарній та природничій науках. Особливості правової охорони об’єктів інтелектуальної власності. Захист прав інтелектуальної власності.
Рекомендована та необхідна література
Ващенко І. В. (2016) Методика організації наукових досліджень: Навч. посіб. / І. В. Ващенко. – Кам’янець-Подільський: Медобори-2006. – 72 с.
Добронравова І. С. та ін. (2018) Методологія та організація наукових досліджень: Навч. посіб. / І. С. Добронравова, О. В. Руденко, Л. І. Сидоренко та ін.; за ред. І. С. Добронравової (ч. 1), О. В. Руденко (ч. 2). – К.: ВПЦ «Київський університет»,. – 607 с.
Остапенко Г. Ф. , Остапенко А. Д. (2016) Управление интеллектуальной собственностью: /Учеб. пособ. для магистров. – М.: Дашков и К,. – 160 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Форми навчання: лекції, семінари, самостійна робота
Методи викладання: лекції, презентації, керовані дискусії, творчі завдання
Методи та критерії оцінювання
Контроль здійснюється за модульно-рейтинговою системою.. Підсумкове оцінювання – залік. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру – 100. Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт:
1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): 2 – 24/14 балів
2. Виконання практичних завдань (підготовка тематичного огляду наукової літератури, написаннятез наукової доповіді, анотації наукової статті): – 24/14 балів
3. Творча самостійна робота: 3 – 52/20 балів
Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання для успішних студентів. Обов’язковим для заліку є виконання творчої самостійної роботи.
Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів до складання заліку не допускаються.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олена
Іванівна
Власова
Кафедра психології розвитку
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра психології розвитку
Факультет психології