Технології психологічного тренінгу

Освітня програма: Психологія дитинства та сім’ї з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Технології психологічного тренінгу
Код дисципліни
ОК.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів, що визначають специфіку спеціальності: загальна психологія, вікова психологія, соціальна психологія, психодіагностика. Знання теоретичних основ психології, напрямків психологічного консультування і психотерапії. Вміння: підбирати і коректно застосовувати процедури і вправи психологічного тренінгу відповідно до його мети і завдань, вікових, професійних та інших особливостей учасників.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – забезпечити теоретико-практичні основи підготовки майбутніх психологів до проведення психологічного тренінгу. Дисципліна дає можливість студентам ознайомитися із структурою тренінгу, його видами, технологіями конструювання і проведення тренінгів різної спрямованості, закономірностями групової динаміки. Зміст курсу дозволяє практично опрацювати технологію тренінгової роботи відповідно до різних етапів: планування, конструювання змісту і процедур тренінгу, його проведення і аналізу результатів, а також на практиці ознайомитися з різними психологічними процедурами і вправами, проаналізувати їх вплив як на індивіда, так і в цілому на групу.
Рекомендована та необхідна література
Мілютіна К.Л. Теорія та практика психологічного тренінгу: навч. посіб. К.: МАУП, 2004. 192 с. Тренінговий матеріал для роботи з підлітками, батьками та викладачами в системі інформальної освіти : Методичні рекомендації / Колодич Д. М., Лагута А. О., Мілютіна К. Л. Київ : Яроче́нко Я. В., 2020. 107 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, самостійна робота (презентації, розробка програм тренінгу), аналіз кейсів, усні відповіді, участь у дискусії, модульна робота
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді (виступ, участь у дискусії, доповнення): 10/6 балів. Самостійна робота (презентація, програма тренінгу): 30/17 балів. Модульна робота: 20/13 балів. Студент допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав не менше 36 балів і виконав не менше 50% практичних робіт. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на іспиті, 40 балів по 100 бальній шкалі. Форма проведення іспиту – письмова. Види завдань – тестові і творчі завдання; при цьому відповідь на питання 1 оцінюється у 25%; відповідь на питання 2 – у 25%, творче завдання – у 50% від сукупної оцінки. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, – 24 бали. Шкала відповідності оцінок: Відмінно 90-100 Добре 75-89 Задовільно 60-74 Незадовільно 0-59
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тетяна Миколаївна Яблонська
Кафедра психології розвитку
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психології розвитку
Факультет психології