Психологія сім’ї з основами психотерапії

Інститут післядипломної освіти

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Психологія сім’ї з основами психотерапії
Код освітньої програми
Кваліфікація, що присуджується
магістр психології
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність
Психологія
Особливі умови прийому
Диплом бакалавра інших спеціальностей, диплом магістра, спеціаліста будь-яких спеціальностей
Механізми визначення попереднього навчання
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПРН2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів. ПРН3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки. ПРН4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПРН5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість. ПРН6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв'язок, оцінювати якість. ПРН7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях. ПРН8. Оцінювати ступінь складності завдань діяльності та приймати рішення про звернення за допомогою або підвищення кваліфікації. ПРН9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності. ПРН10. Здійснювати аналітичний пошук відповідної до сформульованої проблеми наукової інформації та оцінювати її за критеріями адекватності. ПРН11. Здійснювати адаптацію та модифікацію існуючих наукових підходів і методів до конкретних ситуацій професійної діяльності ПРН 12. Оцінювати особливості психічного розвитку дитини та створювати адекватні індивідуальні програми розвитку, ПРН 13. Здійснювати розробку та впровадження програм раннього розвитку для дітей з особливими потребами. ПРН 14. Визначати особливості ставлення до вагітності та надавати психологічну допомогу жінкам в перинатальний період. ПРН 15. Вміти використовувати прийоми психологічної підтримки та медіації щодо родин в складних життєвих обставинах. ПРН 16. Надавати психологічну допомогу родинам, які переживають розлучення.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Заочна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Підсумкове оцінювання результатів навчання здійснюється за єдиною 100-бальною шкалою. Мінімальним позитивним рівнем оцінки є 60 балів. Поточний модульний контроль у формі тестів, усних відповідей, виступів перед аудиторією, виконання практичних завдань, психологічних досліджень. Письмові іспити, заліки, диференційовані заліки, захист звіту з практики, захист курсової та кваліфікаційної роботи. Атестація здійснюється у формі публічного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи та атестаційного іспиту.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Практика проведення психологічних досліджень в обсязі 15 кредитів, 4 семестр. Форма підсумкового контролю - диференційований залік.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Катерина Леонідівна Мілютіна
Кафедра психології розвитку
Факультет психології
Професійні профілі випускників
Робота на будь-яких посадах, що пов’язані з психологічним консультуванням, психодіагностикою та проведенням прикладних психологічних досліджень
Доступ до подальшого навчання
Можливе подальше продовження освіти та вступ до аспірантури, а також підвищення кваліфікації і отримання додаткової післядипломної освіти.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Перинатальна психологія та усвідомлене батьківство
Кваліфікація: ВКС 1.01, 2021/2022
Методи психодіагностики у дитячо-батьківському консультуванні
Кваліфікація: ВКС 1.02, 2021/2022
Консультування батьків з сучасних технологій раннього розвитку і раннього втручання
Кваліфікація: ВКС 1.03, 2021/2022
Ігрова та біхевіоральна психотерапія
Кваліфікація: ВКС 1.04, 2021/2022
Психологія віктимності та суїцидальності підлітків
Кваліфікація: ВКС 1.05, 2021/2022
Психологічний супровід прийомного батьківства
Кваліфікація: ВКС 1.06, 2021/2022
Психологічна допомога батькам дітей з вадами здоров'я
Кваліфікація: ВКС 1.07, 2021/2022
Технології роботи із залежними та співзалежними членами родини
Кваліфікація: ВКС 2.01, 2021/2022
Психологія життєвого простору сім'ї
Кваліфікація: ВКС 2.02, 2021/2022
Психологія сімейних криз та кризове консультування
Кваліфікація: ВКС 2.03, 2021/2022
Позитивна психотерапія сім'ї
Кваліфікація: ВКС 2.04, 2021/2022
Гештальт модель сімейної психотерапії
Кваліфікація: ВКС 2.05, 2021/2022
Посередництво у роботі з родиною
Кваліфікація: ВКС 2.07, 2021/2022
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК.01, 2021/2022
Напрями сучасної психотерапії
Кваліфікація: ОК.02, 2021/2022
Технології психологічного тренінгу і коучингу
Кваліфікація: ОК.03, 2021/2022
Актуальні проблеми сучасної загальної психології
Кваліфікація: ОК.04, 2021/2022
Психологія організацій та управління персоналом
Кваліфікація: ОК.05, 2021/2022
Психодіагностика
Кваліфікація: ОК.06, 2021/2022
Патопсихологія
Кваліфікація: ОК.07, 2021/2022
Етнокультурна психологія
Кваліфікація: ОК.08 , 2021/2022
Актуальні проблеми психології розвитку та психогенетики
Кваліфікація: ОК.09, 2021/2022
Методика викладання психології у закладах вищої освіти
Кваліфікація: ОК.10, 2021/2022
Психологія самопізнання та позитивна психологія
Кваліфікація: ОК.11, 2021/2022
Актуальні проблеми диференційної психології та гендерних досліджень
Кваліфікація: ОК.12, 2021/2022
Розвиток мовленнєвої культури психолога
Кваліфікація: ОК.13, 2021/2022
Організація діяльності психологічної служби
Кваліфікація: ОК.14, 2021/2022
Курсова робота з психології
Кваліфікація: ОК.15, 2021/2022
Практика проведення психологічних досліджень
Кваліфікація: ОК.16, 2021/2022
Кваліфікаційна робота магістра
Кваліфікація: ОК.17, 2021/2022
Клінічна психофармакологія та діагностика
Кваліфікація: ОК.18, 2021/2022
Атестаційний іспит
Кваліфікація: ОК.19, 2021/2022
Міланська модель сімейної психотерапії
Кваліфікація: ВКС 2.06, 2021/2022