Ігрова та біхевіоральна психотерапія

Освітня програма: Психологія сім’ї з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Ігрова та біхевіоральна психотерапія
Код дисципліни
ВКС 1.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати методи пошуку необхідних джерел із застосуванням комп'ютерних технологій Знати як робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості дитини в ході психологічної корекції Вміти розробляти просвітницькі матеріали для батьків, впроваджувати їх, оцінювати якість Вміти оцінювати ступінь складності завдань Вміти провести патопсихологічне та нейропсихологічне дослідження та написати висновки Вміти здійснювати належну адаптацію психологічних методик, тестів, розвивальних вправ Спілкуватися з колегами та іншими спеціалістами, підвищувати кваліфікацію Вирішувати етичні дилеми, що виникають у роботі з дітьми та батьками з опорою на норми закону та загальнолюдські цінності.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування дисциплін «Вікова психологія», «Нейропсихологія», «Психофармакологія»; 2) знання теоретичних основ клінічної психології та психології спілкування; 3) володіння елементарними навичками психологічного консультування; знаннями психодіагностики.
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Психологічні особливості дітей з пост стресовими розладами. Тема 2. Принципи проведення та особливості обладнання для ігрової терапії Тема 3. Вікові особливості проведення ігрової терапії Ігрова терапія з дітьми раннього віку. Тема 4. Принципи та вправи АВА Тема 5. Програма «Маленькі сходинки» Тема 6. Розробка та демонстрація власних корекційних програм
Рекомендована та необхідна література
1. Мілютіна К.Л. Дубашидзе Н., Рубель Н., Князєв В. Робоча книга корекційного психолога// Вид. ДІА, 2019. – 375с. 2. Yablonska Т, Bulatevych N Ethical Grounds of Psychological Help as a Means of Preserving Mental Health of a Person Mental Health Global Challenges XXI Century MHGC Proceedings, 2018 рр. 103-109 3. Булатевич Н. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога// Психологія і особистість,2017, 73 – 82 4. Програма раннього втручання для дітей із затримкою розвитку “Маленькі сходинки” Мойра Пітерсі та Робін Трелоар Університет Маккуорі, Сідней, Австралія http://ukr.ibis-birthdefects.org/smallsteps/
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Кейс, написання протоколу та висновків, розробка вправи, рольова гра, іспит Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на іспиті максимально 40 балів, до яких додаються бали отримані студентом під час семінарських (практичних) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзаменаційну роботу не може бути меншою 24 балів. Шкала відповідності оцінок: відмінно - 90-100, добре - 75-89, задовільно - 60-74, незадовільно - 0-59 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Катерина Леонідівна Мілютіна
Кафедра психології розвитку
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психології розвитку
Факультет психології