Консультування батьків з сучасних технологій раннього розвитку і раннього втручання

Освітня програма: Психологія сім’ї з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Консультування батьків з сучасних технологій раннього розвитку і раннього втручання
Код дисципліни
ВКС 1.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати як здійснювати пошук, опрацювання та аналіз вправ для програм раннього втручання, яким чином організовувати та проводити психологічне тестування дитини раннього віку із застосуванням валідних та надійних методів. Вміти узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки, писати ІПР на дітей раннього віку. Розробляти програми психологічних інтервенцій з дитячої психотерапії, просвітницькі матеріали для батьків та освітні програми, провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість. Здійснювати адаптацію та модифікацію існуючих наукових підходів і методів до роботи з дітьми з родин у складних життєвих обставинах Вирішувати у спілкуванні з батьками та соціальними працівниками етичні дилеми.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знання про вікові періоди розвитку дитини, розвиток особистості, психологію сім'ї, теорії комунікації, основи диференціальної психології 2) володіння навичками сприйняття та аналізу психологічних методик і тестів, спрямованих на обстеження дітей раннього віку.
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Обстеження дитини раннього віку. Тема 2. Співпраця батьків з терапевтичною спільнотою Тема 3. Алгоритм патопсихологічного обстеження дитини дошкільного віку. Тема 4. Корекційні програми для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Тема 5. Робота з дітьми з РАС Тема 6. Програми раннього розвитку
Рекомендована та необхідна література
1. Галецька І. Клініко-психологічне дослідження : навч. пос. – Львів : Вид. центр ЛНУ, 2015. 2. Максимова Н.Ю., Мілютина К.Л., Піскун В.М. Основи дитячої патопсихології. Навчальний посібник. К.: Перун, 1996. Рекомендовано міністерством освіти і науки, - 454 стр. 3. Мілютіна К.Л. Дубашидзе Н., Рубель Н., Князєв В. Робоча книга корекційного психолога// Вид. ДІА, 2019. – 375с. 4. Мілютіна К.Л. Модель емпіричного дослідження наслідків дитячого досвіду у дорослому житті//Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць Запорізького національного університету та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка,– Запоріжжя: ЗНУ, 2018. – № 2 (14) с. 78-83.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Кейс, написання протоколу та висновків, розробка вправи, рольова гра, іспит Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на іспиті максимально 40 балів, до яких додаються бали отримані студентом під час семінарських (практичних) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзаменаційну роботу не може бути меншою 24 балів. Шкала відповідності оцінок: відмінно - 90-100, добре - 75-89, задовільно - 60-74, незадовільно - 0-59 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Катерина Леонідівна Мілютіна
Кафедра психології розвитку
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психології розвитку
Факультет психології