Медицина (українська мова навчання)
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Інформація про освітню програму
Назва освітньої програми
Медицина (українська мова навчання)
Код освітньої програми
17470
Кваліфікація, що присуджується
Магістр медицини
Тривалість освітньої програми
6 років
Кількість кредитів
360
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
8
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Охорона здоров’я
Спеціальність
Медицина
Особливі умови прийому
Наявність повної загальної середньої освіти або ступеня молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста). Категорії осіб, щодо яких застосовуються спеціальні умови участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти згідно з Правилами прийому до КНУ імені Тараса Шевченка у 2022 році.
Механізми визначення попереднього навчання
У разі відсутності у вступника хоча б одного з сертифікатів ЗНО 2019-2022 років для реалізації права на вступ за іспитами/співбесідою подається заява у паперовій формі згідно з наказом № 271 відповідно до Правил прийому. Зарахування на навчання іноземних громадян здійснюється за результатами вступних іспитів з визначених предметів і мови навчання та на підставі академічних прав на продовження навчання, що підтверджуються документом про здобутий рівень освіти в країні його походження.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Атестація здійснюється у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) - інтегрованого тестового іспиту (КРОК 1 та КРОК 2), тестового іспиту з англійської мови професійного спрямування які проводяться Центром тестування при МОЗ України та практичного (клінічного) іспиту, який оцінює демонстрування практичних (клінічних) компонентів професійної компетентності на реальному об’єкті або на моделі і проводиться екзаменаційною комісією закладу вищої освіти.
Профіль програми
Програмні результати навчання
1. Мати ґрунтовні знання із структури професійної діяльності. Вміти здійснювати професійну діяльність, що потребує оновлення та інтеграції знань. Нести відповідальність за професійний розвиток, здатність до подальшого професійного навчання з високим рівнем автономності. 2. Розуміння та знання фундаментальних і клінічних біомедичних наук, на рівні достатньому для вирішення професійних задач у сфері охорони здоров’я. 3. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають наукові здобутки у сфері охорони здоров’я і є основою для проведення досліджень, критичне осмислення проблем у сфері медицини та дотичних до неї міждисциплінарних проблем. 4. Виділяти та ідентифікувати провідні клінічні симптоми та синдроми (за списком 1); за стандартними методиками, використовуючи попередні дані анамнезу хворого, дані огляду хворого, знання про людину, її органи та системи, встановлювати попередній клінічний діагноз захворювання (за списком 2). 5. Збирати скарги, анамнез життя та захворювання, оцінювати психомоторний та фізичний розвиток пацієнта, стан органів та систем організму, на підставі результатів лабораторних та інструментальних досліджень оцінювати інформацію щодо діагнозу (за списком 4), враховуючи вік пацієнта. 6. Встановлювати остаточний клінічний діагноз шляхом прийняття обґрунтованого рішення та аналізу отриманих суб’єктивних і об’єктивних даних клінічного, додаткового обстеження, проведення диференційної діагностики, дотримуючись відповідних етичних і юридичних норм, під контролем лікаря-керівника в умовах закладу охорони здоров’я (за списком 2). 7. Призначати та аналізувати додаткові (обов’язкові та за вибором) методи обстеження (лабораторні, функціональні та/або інструментальні) (за списком 4), пацієнтів із захворюваннями органів і систем організму для проведення диференційної діагностики захворювань (за списком 2).
З рештою програмних результатів навчання можна ознайомитись у прикріпленому Профілі програми.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Поточний та підсумковий контроль відбувається у формі заліків/диференційованих заліків та письмових чи комбінованих іспитів, кваліфікаційного тестового державного іспиту «Крок» та практично - орієнтованого іспиту. Підсумкове оцінювання результатів навчання здійснюється за єдиною 100-бальною шкалою Мінімальний пороговий рівень оцінки з освітнього компоненту становить 60% від максимально можливої кількості балів. Шкала відповідності оцінок: Відмінно 90-100 Добре 75-89 Задовільно 60-74 Незадовільно 1-59 Зараховано 60-100 Не зараховано 0-59
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Немає
Практика та стажування
Метою ОП є підготовка висококваліфікованих фахівців за програмою «Медицина», здатних використовувати знання, уміння, навички та розуміння для вирішення типових задач діяльності лікаря в галузі охорони здоров'я, здійснювати відповідні функції, вирішувати певні проблеми й завдання діяльності за умови оволодіння системою умінь і компетенцій, що визначені цією програмою, та на рівні самостійної наукової творчості та дослідницького пошуку. Реалізація даної мети забезпечується лабораторними роботами з окремих дисциплін, спеціалізованими/профільними лабораторними і навчальними практиками; проведенням наукової роботи в лабораторіях інституту або науково-дослідних установах-партнерах в Україні та, за умови реалізації права на академічну мобільність, в провідних освітніх або науково-дослідних установах інших країн.
Навчання на робочому місці
Немає
Гарант освітньої програми
Володимир
Іванович
Бульда
Кафедра Вірусології
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Професійні профілі випускників
Після закінчення навчання фахівець здатен виконувати функціональні обовʼязки лікаря-інтерна, лікаря-спеціаліста
Доступ до подальшого навчання
Випускник програми має вступати на програми післядипломної освіти (інтернатура, резидентура), де здійснюється підготовка за освітніми програмами підготовки лікаря певної спеціальності, а також може вступати на програму для здобуття ступеня доктора філософії. У подальшому фахівці можуть пройти перепідготовку та набути іншу лікарську спеціальність і виконувати відповідну професійну роботу.
Дисципліни
У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни
Іноземна мова (англійська)
Кваліфікація: ,
2021/2022
Вступ до університетських студій та історія медицини
Кваліфікація: ,
2021/2022
Медична біологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Медична хімія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Анатомія людини
Кваліфікація: ,
2021/2022
Гістологія, цитологія та ембріологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Безпека життєдіяльності, основи біоетики та біобезпеки
Кваліфікація: ,
2021/2022
Латинська мова та медична термінологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Медична та біологічна фізика
Кваліфікація: ,
2021/2022
Медична інформатика та медична статистика
Кваліфікація: ,
2021/2022
Біологічна та біоорганічна хімія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Фізіологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Кваліфікація: ,
2021/2022
Деонтологія з основами професійної та корпоративної етики
Кваліфікація: ,
2021/2022
Мікробіологія, вірусологія та імунологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Гігієна та екологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Клінічна анатомія та оперативна хірургія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Догляд за хворими (практика)
Кваліфікація: ,
2021/2022
Патоморфологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Фармакологія та медична рецептура
Кваліфікація: ,
2021/2022
Патофізіологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Пропедевтика внутрішньої медицини
Кваліфікація: ,
2021/2022
Пропедевтика педіатрії
Кваліфікація: ,
2021/2022
Загальна хірургія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Сестринська практика
Кваліфікація: ,
2021/2022
Внутрішня медицина
Кваліфікація: ,
2021/2022
Педіатрія з дитячими інфекційними хворобами
Кваліфікація: ,
2021/2022
Акушерство і гінекологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Неврологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Психіатрія, наркологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Виробнича лікарська практика
Кваліфікація: ,
2021/2022
Внутрішня медицина в т. ч. ендокр-я,мед. ген-а,клін. фарм-я,клін. імун-я та алергологія,проф. хв-и
Кваліфікація: ,
2021/2022
Інфекційні хвороби
Кваліфікація: ,
2021/2022
Клінічна біохімія
Кваліфікація: ,
2018/2019
Хірургія у тому числі дитяча хірургія, нейрохірургія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Епідеміологія та принципи доказової медицини
Кваліфікація: ,
2021/2022
Фтизіатрія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Анестезіологія та інтенсивна терапія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Екстрена та невідкладна медична допомога
Кваліфікація: ,
2021/2022
Соціальна медицина, громадське здоров'я
Кваліфікація: ,
2021/2022
Теорія і практика професійної мовної комунікації
Кваліфікація: ,
2018/2019
Основи медичної генетики
Кваліфікація: ,
2021/2022
Клінічна фізіологія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Актуальні питання лабораторно-інструментальної діагностики в клініці внутрішніх хвороб
Кваліфікація: ,
2021/2022
Клінічна паразитологія та тропічна медицина
Кваліфікація: ,
2021/2022
Основи ЕКГ. Від теорії до практики
Кваліфікація: ,
2021/2022
Сучасні методи генетичної діагностики
Кваліфікація: ,
2021/2022
Актуальні проблеми клінічної патоморфології
Кваліфікація: ,
2021/2022
Доказова медицина
Кваліфікація: ,
2021/2022
Основи ЕКГ. Від теорії до практики
Кваліфікація: ,
2021/2022
Актуальні питання фізичної реабілітації в клініці внутрішньої медицини
Кваліфікація: ,
2021/2022
Актуальні питання ЛОР-патологій
Кваліфікація: ,
2021/2022
Невідкладна допомога (невідкладні стани) в урології
Кваліфікація: ,
2018/2019
Ендокринна хірургія
Кваліфікація: ,
2021/2022
Інструментальні методи функціональної діагностики
Кваліфікація: ,
2021/2022
Актуальні питання ревматології
Кваліфікація: ,
2021/2022