«Англійська мова та література (мова навчання англійська)»

Навчально-науковий інститут філології

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
«Англійська мова та література (мова навчання англійська)»
Код освітньої програми
26997
Кваліфікація, що присуджується
Магістр філології за спеціалізацією «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська»
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Гуманітарні науки
Спеціальність
Філологія
Особливі умови прийому
Механізми визначення попереднього навчання

Диплом бакалавра за спеціальністю 035 «Філологія» або за іншими спеціальностями.



Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Умови отримання кваліфікації «Викладач закладу вищої освіти (англійська мова та література)»: обрання блоку «Англійська мова в мультикультурному освітньому середовищі» або «Сучасна література англомовних країн»; опанування дисциплін обраного блоку і дисциплін «Психологія вищої школи», «Педагогіка вищої школи», «Методика викладання англійської філології у закладах вищої освіти (≥75 балів); проходження асистентської практики (≥75 балів); (див. опис, п.3).
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 2. Демонструвати належний рівень володіння англійською мовою для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень англійською мовою. ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в конкретній філологічній галузі. ПРН 4. Цінувати різноманіття та мультикультурність світу й керуватися у своїй діяльності сучасними принципами толерантності, діалогу та співробітництва. ПРН 5. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення, аргументуючи власну точку зору. ПРН 6. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 7. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови, що вивчається, та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 8. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрямки і школи в лінгвістиці та літературознавстві. ПРН 9. Оцінювати історичні надбання та новітні досягнення філологічної науки. ПРН 10. Характеризувати теоретичні та практичні аспекти конкретної філологічної галузі, передусім англістики. ПРН 11. Демонструвати поглиблені знання з обраної філологічної спеціалізації. ПРН 12. Здійснювати науковий аналіз мовного і літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням класичних і новітніх методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. ПРН 13. Дотримуватися правил академічної доброчесності. (див. повний перелік у Профілі програми)
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Оцінювання навчальних досягнень здійснюється за 100-бальною, національною шкалою та шкалою ЄКТС і передбачає такі форми: іспити (письмові, усні, змішаної форми), заліки, диференційовані заліки, поточний контроль (усне опитування, тести, портфольо, проекти), атестаційні (підсумкові) іспити, публічний захист кваліфікаційної роботи магістра (презентація з використанням різних форм візуалізації доповіді). Конкретні правила оцінювання прописані в робочих програмах навчальних дисциплін. Основні засади політики оцінювання регламентовані «Положенням про організацію освітнього процесу в КНУТШ». Для дотримання академічної доброчесності учасники освітнього процесу керуються нормами «Етичного кодексу університетської спільноти».
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
У межах програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між КНУ імені Тараса Шевченка та навчальними закладами країн-партнерів.
Практика та стажування
Обов’язковим елементом програми є дві асистентські практики з відривом від теоретичного навчання, кожна з яких триває шість тижнів. Успішне проходження асистентської практики (англійська мова) і асистентської практики (англійська література) є однією з умов отримання професійної кваліфікації «Викладач закладу вищої освіти (англійська мова та література)». Асистентська практика є невід’ємною частиною підготовки фахівців до викладання у вищій школі, логічним завершенням навчання в університеті, можливістю втілення знань у практичній досвід. Вона має простір для застосування усього комплексу знань, навичок і вмінь, набутих студентами в процесі навчання: знання англійської мови і літератури, основ міжкультурної комунікації, педагогіки, психології, методики викладання англійської мови і літератури у закладах вищої освіти, специфіки викладання англійської мови як іноземної у мультикультурному середовищі тощо.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Ольга Володимирівна Яшенкова
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Професійні профілі випускників
Магістр філології може працювати в науковій, освітній галузях; на викладацьких, науково-дослідних та адміністративних посадах у закладах вищої освіти; у друкованих та електронних засобах масової інформації, у різноманітних фондах, спілках, фундаціях гуманітарного і соціально-економічного спрямування, культурних центрах тощо.
Доступ до подальшого навчання
Можливість навчання за програмою третього циклу FQ-EHEA, 8 рівня EQF-LLL та 8 рівня HPK України; набуття додаткових кваліфікацій у системі післядипломної освіти.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Англійська мова: просунутий рівень
Кваліфікація: OK 1, 2021/2022
Асистентська практика (англійська література)
Кваліфікація: ОК 17, 2021/2022
Асистентська практика (англійська мова)
Кваліфікація: ОК 16, 2021/2022
Викладання англійської мови як іноземної у мультикультурному класі
Кваліфікація: ВБ 1.02, 2021/2022
Варіативність англійської мови у 21-му столітті
Кваліфікація: OK 3, 2021/2022
Жанрові модифікації новітнього британського роману
Кваліфікація: OK 7, 2021/2022
Західні теорії літератури
Кваліфікація: OK 5, 2021/2022
Кваліфікаційна робота магістра
Кваліфікація: ОК 15, 2021/2022
Креативне письмо
Кваліфікація: OK 4, 2021/2022
Креативні підходи до викладання англійської мови
Кваліфікація: ВБ 1.03, 2021/2022
Методи онлайнового та інтерактивного навчання
Кваліфікація: ВБ 1.05, 2021/2022
Методи позааудиторного навчання
Кваліфікація: ВБ 1.04, 2021/2022
Методика викладання і вивчення англійської мови як іноземної
Кваліфікація: OK 9.01, 2021/2022
Міжкультурна комунікація
Кваліфікація: ВБ 1.01, 2021/2022
Навчально-методичний супровід викладання англійської мови
Кваліфікація: ВБ 1.06, 2021/2022
Нові напрями дослідження англійської мови
Кваліфікація: ОК 2, 2021/2022
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача педагогічна майстерність викладача
Кваліфікація: OK 11, 2021/2022
Підсумковий іспит з англійської мови та літератури і методики викладання у закладах вищої освіти
Кваліфікація: , 2021/2022
Практичний курс української мови
Кваліфікація: OK 14, 2021/2022
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК 13, 2021/2022
Психологія вищої школи
Кваліфікація: ОК 10, 2021/2022
Актуальні тенденції сучасного літературознавства
Кваліфікація: OK 8, 2021/2022
Література в контекстах
Кваліфікація: ОК 6, 2021/2022
Методика викладання і вивчення англійської літератури
Кваліфікація: OK 9.02, 2021/2022
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: ОК 12, 2021/2022