Методи позааудиторного навчання
Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Методи позааудиторного навчання 
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 1.04
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            4 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            5
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в конкретній філологічній галузі.
ПРН 17. Планувати, організовувати, здійснювати і презентувати теоретичне і прикладне дослідження в конкретній філологічній галузі.
ПРН 30.1. Застосовувати технології навчання дисциплін філологічного циклу в закладах вищої освіти.
ПРН 31.1. Вирішувати проблемні ситуації у навчанні англійської мови у закладах вищої освіти. 
ПРН 33.1. Застосовувати сучасні концепції навчання англійської мови у закладах вищої освіти. 
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В2 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають: знати теоретичні основи структури психіки, чинники і основні механізми формування особистості; вміти розв’язувати практичні завдання, застосовувати теоретичні знання, власний досвід та навчальні матеріали при вирішенні конкретних кваліфікаційних завдань в сфері майбутньої діяльності; володіти елементарними навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки в групі.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Дисципліна розкриває значення методів позааудиторного навчання, їхню сутність та особливості, висвітлює особливості самостійного навчання студентів, а також позааудиторної виховної діяльності у закладах вищої освіти, навчальної самостійної роботи студентів, науково-дослідної роботи студентів; вивчає позааудиторну роботу як сукупність певних форм і заходів, як форму організації дозвілля студентів і як організаційну форму, що здійснюється у системі змішаного навчання. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Biggs, J., Tang, C. (2011).  Teaching for quality learning at university. Open University Press. 
Fry, H., Ketteridge, S., & Marshall, S. (2014). A handbook for teaching and learning in higher education: Enhancing academic practice. Routledge. 
Hickman, R. (2013).  The art and craft of pedagogy: Portraits of effective teachers. 
https://cetl.ppu.edu/sites/default/files/publications/-John_Biggs_and_Catherine_Tang-_Teaching_for_Quali-BookFiorg-.pdf
Obanya, P., Shabani, J., & Okebukola, P. (2000). Guide to teaching and learning in higher education. https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000227677
Santos, J., Figueiredo, A. S.,  & Vieira, M. (2019).   Innovative pedagogical practices in higher education: An integrative literature review. Nurse Education Today,  72, 12–17. Stommel, J. (2020). The human work of higher education pedagogy. AAUP.  https://www.aaup.org/article/human-work-higher-education-pedagogy).
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Заплановані навчальні заходи включають лекції, практичні заняття, самостійну роботу студента і передбачають: усні відповіді на питання, презентації, виконання практичних і самостійних завдань, письмові контрольні роботи (критичне есе). Дисципліна викладається за допомогою пояснювально-ілюстративного, репродуктивного, евристичного та дослідницького методів, які допомагають розвинути у студентів аналітичне мислення, розкрити їхній науковий і творчий потенціал. 
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Форма підсумкового контролю – залік. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових форм оцінювання, якщо студенти набрали 60–100 балів. Студенти, які набрали менше 60 балів, мають скласти матеріал за темами, що не були засвоєні під час роботи в семестрі, у вигляді написання контрольних робіт, усних відповідей та/або виконання самостійних письмових завдань. Оцінювання здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Англійська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Наталія
                            Валентинівна
                            Постоюк 
                        
                        
                            Кафедра педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології