Асистентська практика (англійська література)

Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Асистентська практика (англійська література)
Код дисципліни
ОК 17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 21. Застосовувати знання механізмів та форм педагогічного супроводження, організації та здійснення освітнього процесу у вищій школі в сучасних умовах, демонструвати високий рівень педагогічної культури викладача. ПРН 24. Проводити навчальні заняття, надавати консультації студентам, здійснювати індивідуальний супровід студента (наставництво) під час навчання. ПРН 25. Розробляти критерії та обирати інструменти оцінювання, проводити об’єктивне оцінювання результатів навчання, надавати студентам зворотний зв’язок щодо результатів оцінювання та рекомендації покращення результатів навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати теоретичні основи організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у закладах вищої освіти; уміти застосовувати знання і вміння набуті під час вивчення дисциплін «Психологія вищої школи», «Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача», «Методика викладання і вивчення англійської літератури», літературознавчих дисциплін; володіти англійською мовою на рівні не нижче В2 за шкалою CEFR.
Зміст навчальної дисципліни
«Асистентська практика (англійська література)» формує здатність застосовувати сучасні підходи, методи, принципи, навчання англійської літератури, вирішувати проблеми, пов’язані із процесом навчання, адаптуватися до змін та приймати виклики сучасного освітнього середовища в умовах змішаної форми навчання. Студенти реалізують на практиці теоретичні та практичні знання з методики викладання і вивчення англійської літератури у вищій школі; розробляють, презентують очно та/або дистанційно та оцінюють лекції та семінарські заняття з англійської літератури.
Рекомендована та необхідна література
Bean, J. (1996). Engaging ideas: The professor's guide to integrating writing, critical thinking, and active learning in the classroom. Jossey-Bass, 1996. Elliott, V. (2014). The treasure house of a nation? Literary heritage, curriculum and devolution in Scotland and England in the twenty-first century. The Curriculum Journal, 25(2), 282–300. http:// dx.doi.org/10.10.80/09585176.2014.892017 García, N. M. (2017, September 25–29). Teaching English literature in English as a foreign language (EFL) classrooms. The 5th Human and Social Sciences at the Common Conference. https://www.researchgate.net/publication/320955826_Teaching_English_Literature_in_English_as_a_Foreign_Language_EFL_Classrooms Hişmanoğlu, M. (2005). Teaching English through literature. Journal of Language and Linguistic Studies, 1(1). https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/104660
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають відвідування, спостереження та аналіз лекційних і семінарських занять викладача; складання плану/конспекту заняття, підготовка і проведення лекцій і семінарів заняття, самоаналіз; розробка тестових завдань.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – диференційований залік. Підсумкове оцінювання проводиться у формі захисту асистентської практики (звіту і його обговорення). Підсумкову оцінку за проходження асистентської практики формують бали, отримані упродовж семестру та бали, отримані під час захисту практики, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 80 балів (80%) – семестровий контроль і 20 балів (20%) – захист (див. п. 7 робочої програми).
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра зарубіжної літератури
Навчально-науковий інститут філології