Методи онлайнового та інтерактивного навчання

Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методи онлайнового та інтерактивного навчання
Код дисципліни
ВБ 1.05
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в конкретній філологічній галузі. ПРН 6. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 30.1. Застосовувати технології навчання дисциплін філологічного циклу в закладах вищої освіти ПРН 31.1. Вирішувати проблемні ситуації у навчанні англійської мови у закладах вищої освіти. ПРН 33.1. Застосовувати сучасні концепції навчання англійської мови у закладах вищої освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В2 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають: теоретичні основи структури психіки, чинники і основні механізми формування особистості; вміти розв’язувати практичні завдання, застосовувати теоретичні знання, власний досвід та навчальні матеріали при вирішенні конкретних кваліфікаційних завдань в сфері майбутньої діяльності; володіти елементарними навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки в групі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна розкриває значення методів онлайнового та інтерактивного навчання, їх сутність та особливості, висвітлює особливості навчання і оцінювання студентів, цифрові засоби навчання для інтерактивного онлайн викладання; велика увага приділяється аналізу загальних характеристик викладача закладу вищої освіти.
Рекомендована та необхідна література
Bansal, V., Bansal, B., Rao, D. N., Alfarras, M. I., & Thavasimuthu, R. (Eds.). (2021). Virtual and classroom learning in higher education: A guide to effective online teaching. Bentham Books. Buehl, D. (2017). Classroom strategies for interactive learning (4th ed.). Stenhouse Publishers. Budhai, S. S., & Skipwith, K. (2021). Best practices in engaging online learners through active and experiential learning strategies (2nd ed.). Routledge. Fulton. L., Yoshioka, Y., & Gallavan, N. P. (2021). Online teaching and learning for teacher educators. Rowman & Littlefield. Hadfield, J., & Clandfield,L. (2021). Live online teaching. Pavilion. Lesser, M., J. & White, J. P. (2017). Interactive tasks. Routledge. Nash, R. (2020). The interactive classroom: Practical strategies for involving students in the learning process. Sage.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають лекції, практичні заняття, самостійну роботу студента і передбачають: усні відповіді на питання, презентації, виконання практичних і самостійних завдань, письмові контрольні роботи (критичне есе). Дисципліна викладається за допомогою пояснювально-ілюстративного, репродуктивного, евристичного та дослідницького методів, які допомагають розвинути у студентів аналітичне мислення, розкрити їхній науковий і творчий потенціал.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит, за який студент отримує 24–40 балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових. Студенти допускаються до іспиту, якщо набрали за роботу в семестрі 36–60 балів. Іспит передбачає письмову/усну відповідь на 2 питання (див. п. 7 робочої програми).
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Валентинівна Постоюк
Кафедра педагогіки
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра педагогіки
Факультет психології