Англійська мова: просунутий рівень

Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова: просунутий рівень
Код дисципліни
OK 1
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
20
Результати навчання
ПРН 2. Демонструвати належний рівень володіння англійською мовою для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень англійською мовою. ПРН 7. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови, що вивчається, та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни передбачає, що студенти мають: знати базові орфоепічні, граматичні, лексичні та стилістичні норми літературної англійської мови; уміти застосовувати норми літературної англійської мови на практиці; володіти навичками читання, письма, аудіювання і говоріння англійською мовою на рівні не нижче В2 за шкалою CEFR.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна є важливою складовою фахової підготовки магістрів-філологів і спрямована на формування англомовної комунікативної компетенції, що передбачає поглиблення студентами мовних і соціокультурних знань, подальше розширення словникового запасу студентів і інтенсивну активізацію мовних одиниць, вдосконалення мовленнєвих умінь говоріння, читання, письма та аудіювання; опанування широкого кола розмовних тем. Дисципліна сприяє розширенню професійного кругозору засобами мови, розвитку умінь логічного та аналітичного мислення, аналізу, самооцінки, вміння самостійно працювати з фаховою, довідковою і науковою літературою.
Рекомендована та необхідна література
Brook-Hart, G. (2021). Complete First (3rd ed.). Cambridge English. Dooley, J., & Evans, V. (2009). Grammarway 4. Express Publishing. DiGiacomo, M. (2020). The English grammar workbook for adults: A self-study guide to improve functional writing. Rockbridge Press. Dooley, J., & Evans, V. (2010). Upstream advanced. Express Publishing. Ponomarenko, О. (2022). A way to exam, a way to success, a way to successful exam. Lira-К. Schneider, E. W. (2020). English around the world: An Introduction (2nd ed.). CUP. Swan, M.(2012). Oxford English grammar course: Advanced. OUP. Thompson, A. J., & Martinet, A. V. (2021). A practical English grammar for foreign students. Hassell Street Press. Wennink, L. (2018). Common mistakes in today’s English: Spelling & wording, punctuation, grammar, writing style. Labyrinth Publishing Works. Yule, G. (2020). The study of language (7th ed.). СUP.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають практичні заняття та самостійну роботу студента і передбачають: презентації, доповіді, усні відповіді, дискусії, письмові завдання (написання творів, есе, листів тощо), тести (на аудіювання, лексико-граматичні). Дисципліна викладається за допомогою методів активного та інтерактиного навчання, що передбачає залученість студентів до навчального процесу, допомагає розкрити їхній творчій потенціал.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю: іспит, за який студент отримує 24–40 балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових. Студенти допускаються до іспиту, якщо набрали за роботу в семестрі 36–60 балів. Іспит передбачає виконання трьох завдань (див. п. 7 робочої програми).
Мова викладання
Англійська