Викладання англійської мови як іноземної у мультикультурному класі
Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Викладання англійської мови як іноземної у мультикультурному класі 
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 1.02
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            5
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 2. Демонструвати належний рівень володіння англійською мовою для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень англійською мовою.
ПРН 4. Цінувати різноманіття та мультикультурність світу й керуватися у своїй діяльності сучасними принципами толерантності, діалогу та співробітництва.
ПРН 28.1. Аналізувати, самостійно розробляти/укладати, використовувати готові НМК для навчання англійської мови у закладах вищої освіти.
ПРН 30.1. Вирішувати проблемні ситуації у навчанні англійської мови у закладах вищої освіти.
ПРН 33.1. Застосовувати сучасні концепції навчання англійської мови у закладах вищої освіти.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В2 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають: знати сутність процесу навчання іноземної мови, основні категорії й поняття педагогіки і психології вищої школи, професійної етики, культурології; основні форми і методи навчання англійської мови як іноземної; уміти застосовувати різні форми, види, методи й засоби навчання англійської мови як іноземної; володіти універсальними професійними навичками, насамперед спілкування і взаємодія з людьми, критичне мислення, гнучкість, адаптація. 
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Дисципліна є важливою складовою фахової підготовки магістрів-філологів і передбачає вивчення специфіки мультикультурної системи освіти, що спрямована забезпечити формування мульти-/полікультурної компетентності як сукупності певних знань, поглядів, цінностей, навичок і вмінь, необхідних для міжкультурної взаємодії на принципах демократії, рівних прав та можливостей та ефективного викладання англійської мови як іноземної в умовах культурного розмаїття.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Banks, J. A. (2016). Cultural diversity and education: Foundations, curriculum, and teaching (6th ed.). Routledge. 
Banks, J. A., & McGee Banks, C. A. (2019). Multicultural education: Issues and perspectives (10th ed.). Wiley.
Council of Europe (2016). Competences for democratic culture: Living together as equals in culturally diverse democratic societies. Council of Europe Publishing.
Council of Europe (2018). Reference framework of competences for democratic culture. Volume 2: Descriptors of competences for democratic culture. Council of Europe Publishing.
Duran, E. (2020). Teaching English learners in inclusive classrooms (4th d.). Charles C. Thomas Publisher. 
Howe, W. A., & Lisi, P. L. (2018). Becoming a multicultural educator: Developing awareness, gaining skills, and taking action (3rd ed.). SAGE Publications.
Snyder, S., & Fenner, D. S. (2021). Culturally responsive teaching for multilingual learners: Tools for equity. Corwin.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Заплановані навчальні заходи включають лекції, практичні заняття, самостійну роботу студента і передбачають: усні відповіді на питання, дискусії, тести, творче завдання (проєкт),   самостійне опрацювання додаткового матеріалу на платформі FutureLearn (онлайн-курс), рефлексивний звіт. Дисципліна викладається за допомогою пояснювально-ілюстративного, репродуктивного, евристичного та дослідницького методів, а також методів активного та інтерактиного навчання, які допомагають розвинути у студентів аналітичне мислення, розкрити їхній науковий і творчий потенціал. 
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Форма підсумкового контролю: іспит, за який студент отримує 24–40 балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових. Студенти допускаються до іспиту, якщо набрали за роботу в семестрі 36–60 балів. Іспит передбачає виконання трьох завдань (див. п. 7 робочої програми). 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Англійська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Ольга
                            Володимирівна
                            Яшенкова
                        
                        
                            Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації  
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації 
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології