Психологія Маг денна Коваленко
Факультет психології
Інформація про освітню програму
Назва освітньої програми
Психологія Маг денна Коваленко
Код освітньої програми
1361
Кваліфікація, що присуджується
Освітня кваліфікація – магістр психології. Професійна кваліфікація – «психолог», «молодший науковий співробітник (психологія)»; «викладач закладу вищої освіти»
Тривалість освітньої програми
1 рік
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність
Психологія
Особливі умови прийому
Умовою вступу є успішне проходження додаткових вступних випробувань, якщо ступінь бакалавра, магістра чи освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста здобуто за іншою спеціальністю (напрямом підготовки). Вимога до навчання іноземних здобувачів освіти: знання української мови на рівні В1.
Механізми визначення попереднього навчання
Освітній ступінь бакалавра, магістра, освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Рішенням екзаменаційної комісії може бути присвоєна професійна кваліфікація на підставі професійного оволодіння компетентностями, що передбачені обов’язковими компонентами цієї програми. Мінімально необхідні критерії: рівень опанування обов’язкових навчальних дисциплін — не нижче 75 балів; оцінка за виробничу практику — не нижче 75 балів; оцінка кваліфікаційної роботи та атестаційного іспиту — не нижче 75 балів.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
ПР2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів.
ПР3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки.
ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій.
ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
ПР6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв'язок, оцінювати якість.
ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях.
ПР8. Оцінювати ступінь складності завдань діяльності та приймати рішення про звернення за допомогою або підвищення кваліфікації.
ПР9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності.
ПР10. Узагальнювати результати власних наукових досліджень у формі наукових звітів різних форм (тез, статей, доповідей, презентацій).
ПР11. Оцінювати здобутки та визначати й аргументувати перспективи власної наукової роботи.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Успішність студента оцінюється через підрахування балів семестрового оцінювання (максимальна оцінка – 60 балів) та оцінки за іспит (максимальна оцінка – 40 балів). Максимальна кількість балів, яка може бути отримана студентом у підсумковому оцінюванні, 100 балів. У разі, якщо студент у семестровому оцінюванні набрав менше критично-розрахункового мінімуму, йому даються додаткові творчі завдання, кількість яких залежить від кількості балів, яких не вистачає для досягнення критично-розрахункового мінімуму – 36 балів. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншим за 24 бали.
Шкала відповідності: Відмінно – 90-100, Добре – 75-89, Задовільно – 60-74, Незадовільно – 0-59.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Право здобувачів освіти на академічну мобільність реалізовується відповідно до норм «Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 р. № 579 та «Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність Київського національного університету імені Тараса Шевченка», затвердженого ректором 29.06.2016 р.
В межах програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між КНУ імені Тараса Шевченка та закладами вищої освіти країн-партнерів студенти мають змогу отримати право на період кредитної мобільності (навчальний семестр або рік) за результатами відкритого конкурсу. Інформація про актуальні конкурси для отримання стипендій розміщується на сайті факультету психології: https://psy.knu.ua/ua/news; Відділу академічної мобільності: http://mobility.univ.kiev.ua/?lang=uk та Відділу міжнародного співробітництва: http://www.umz.univ.kiev.ua/index.php/ua/
Практика та стажування
Студенти направляються на виробничу практику відповідно до угод факультету з роботодавцями. Наприклад, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, лабораторія організаційної та соціальної психології, Навчально-виховний комплекс «Домінанта», ТОВ «Технології автоматизації ПРО», ТОВ «Мануфактура Жаккард» та інші. Студент має право запропонувати самостійно підібрану базу практики. По закінченню практики організація надає характеристику на практиканта, завірену підписами керівника практики (психолога) й очільника закладу (Бази практики) та мокрою печаткою установи. Практика має диференційований залік. Бали за проходження практики (поточне оцінювання) – 60, за прилюдний захист звіту про практику – 40.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Алла
Борисівна
Коваленко
Кафедра соціальної психології
Факультет психології
Факультет психології
Професійні профілі випускників
Фахівець підготовлений до таких видів діяльності: наукові дослідження та розробки; рекламна діяльність та дослідження кон’юнктури ринку; інша професійна, наукова та технічна діяльність; освіта; охорона здоров’я.
Фахівець здатний виконувати такі професійні роботи: асистент; викладач закладу вищої освіти; викладач професійного навчально-виховного закладу; викладач професійно-технічного навчального закладу; консультант психолого-медико-педагогічної консультації; консультант центральної психолого-медико-педагогічної консультації; професіонал з розвитку персоналу; профконсультант; фахівець з питань зайнятості (хедхантер); фахівець з питань профорієнтації; консультант; молодший науковий співробітник (психологія); науковий співробітник (психологія); науковий співробітник-консультант (психологія); психолог.
Доступ до подальшого навчання
Можливість навчання за програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
Дисципліни
У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК.02,
2021/2022
Клінічна психодіагностика
Кваліфікація: ВБ 4.04,
2021/2022
Технології кататимно-імагінативної психотерапії
Кваліфікація: ВБ 4.02,
2021/2022
Технології сучасної психотерапії
Кваліфікація: ДВС.4.05,
2021/2022
Клінічна психофармакологія (англійською мовою)
Кваліфікація: ОК.16,
2021/2022
Технології групової психотерапії
Кваліфікація: ВБ.4.06,
2021/2022
Психодіагностика сім’ї та сімейне консультування
Кваліфікація: ДВС 4.01,
2021/2022
Проективні методи дослідження особистості
Кваліфікація: ВБ.4.03,
2021/2022
Психологія сексуальності
Кваліфікація: ОК.19,
2021/2022
Виробнича практика
Кваліфікація: ОК.9,
2021/2022
Дисурсивна психологія
Кваліфікація: ДВС.1.06,
2021/2022
Етнопсихологічні проблеми психології праці
Кваліфікація: ДВС 3.03,
2021/2022
Психологія духовності
Кваліфікація: ВБ.1.01,
2021/2022
Психологія самопізнання та саморегуляції
Кваліфікація: ОК.14,
2021/2022
Психологія творчості та психологія мистецтва
Кваліфікація: ОНД 18. ,
2021/2022
Теоретико-методологічні проблеми психології
Кваліфікація: ОНД.03,
2021/2022
Теорії особистості в когнітивній психології
Кваліфікація: ДВС.1.04,
2021/2022
Психологія здоров'я
Кваліфікація: ВБ.1.05,
2021/2022
Психологія споживчої поведінки
Кваліфікація: ОК.15,
2021/2022
Психологічні технології маркетингових досліджень
Кваліфікація: ВБ.2.02,
2021/2022
Психологічні технології бізнес-тренінгу
Кваліфікація: ВБ.3.01,
2021/2022
Психологічні технології бізнес-консультування
Кваліфікація: ВБ.3.06,
2021/2022
Психологія масової поведінки
Кваліфікація: ВБ.2.01,
2021/2022
Психологія вищої школи
Кваліфікація: ОК. 11,
2021/2022
Технології психологічного тренінгу
Кваліфікація: ОК.05,
2021/2022
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача
Кваліфікація: ОК.12,
2021/2022
Психологія особистості в сучасному світі
Кваліфікація: ВБ.1.03,
2021/2022
Сучасні теорії глибинної психології
Кваліфікація: ВБ.1.02,
2021/2022
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: ОК.01,
2021/2022
Психологія віктимності та суїцидальності
Кваліфікація: ВБ.5.05,
2021/2022
Психологічні основи PR
Кваліфікація: ОК.06,
2021/2022
Психологічні технології PR
Кваліфікація: ВБ.2.06,
2021/2022
Психологічні технології реклами
Кваліфікація: ВБ.2.03,
2021/2022
Психологія підприємництва
Кваліфікація: ВБ.3.04,
2021/2022
Психологічна оцінка персоналу
Кваліфікація: ВБ.3.02,
2021/2022
Технології соціально-психологічного та громадського тренінгу
Кваліфікація: ВБ.2.05,
2021/2022
Акмеологія і освіта дорослих
Кваліфікація: ДВС.5.02,
2021/2022
Пренатальна психологія та психологія батьківства
Кваліфікація: ДВС.5.01,
2021/2022
Психологічний супровід батьківства
Кваліфікація: ДВС.5.04,
2021/2022
Психологія професійної соціалізації
Кваліфікація: ДВС 5.03,
2021/2022
Розвиток мовленнєвої культури психолога
Кваліфікація: ДВС.5.06,
2021/2022
Напрями сучасної психотерапії
Кваліфікація: ОК.04,
2021/2022
Асистентська практика
Кваліфікація: ОК.08,
2021/2022
Організація діяльності психологічної служби
Кваліфікація: ОК.17,
2021/2022
Психологія організацій та управління персоналом
Кваліфікація: ОК.07,
2021/2022
Методика викладання психології у закладах вищої освіти
Кваліфікація: ОК.13,
2021/2022
Психологічні технології моделювання та моніторингу електоральної поведінки
Кваліфікація: ВБ.2.04,
2021/2022
Психологічні технології управління персоналом
Кваліфікація: ДВС.3.05,
2021/2022