Організація діяльності психологічної служби

Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Організація діяльності психологічної служби
Код дисципліни
ОК.17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість. ПР8. Оцінювати ступінь складності завдань діяльності та приймати рішення про звернення за допомогою або підвищення кваліфікації. ПР9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: загальні положення про практичну діяльність психолога, права та обов’язки, типові ризики. 2. Вміти: використовувати психологічні знання про людину для аналізу конкретних життєвих ситуацій; використовувати психодіагностичні методи та методики у відповідності із специфікою звернення клієнта; застосовувати активні методи надання психологічної допомоги; використовувати новітні досягнення психологічної науки в практичній діяльності. 3. Володіти елементарними навичками: застосовувати особливості організації роботи психолога на основі положення теорій, що описують вивчення напрямків роботи психолога.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - дати студентам уявлення про структуру та функції психологічної служби, познайомити з формами та методами роботи психолога в різних державних та недержавних службах по наданню психологічної допомоги населенню. Дисципліна забезпечує загальну теоретичну підготовку студентів у галузі психології, яка слугуватиме основою для їх подальшої діяльності. Програма вміщує теоретичні проблеми розвитку та організації роботи психологічної служби. Особлива увага приділяється специфіці роботи психологічної служби в різних видах діяльності суспільства.
Рекомендована та необхідна література
Корекційна робота психолога / Упоряд. О. Главник. К.: Шкільний світ, 2018. 112 с. Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти: Монографія. -К.: Ніка-Центр, 2016. Основи практичної психології / Під кер. Панка В.Г., К.: „Либідь”, 2003. Рибалко В.В. Психологічна культура особистості у професійній підготовці та діяльності практичного психолога. Проблеми підготовки і підвищення кваліфікації практичного психолога у вищих навчальних закладах'. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (16-17 трав. 2020) / За ред. С.Д. Максименка.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): 24/14 балів 2. Аналітична доповідь (у форматі електронної презентації, виконаної самостійно за результатами самостійної роботи та висланої на електронну пошту) : 24/14 балів 3. Творча самостійна робота у форматі електронної презентації, виконаної самостійно за результатами самостійної роботи та висланої на електронну пошту): 32/20 балів 4. Підсумкова контрольна робота: 20/12 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку. Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60 балів, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум — 40 балів, складають залік. Залік проводиться у вигляді виконання поставлених завдань, які максимально оцінюються у 20 балів. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку 40 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Євгеній Михайлович Прокопович
Кафедра психології розвитку
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психології розвитку
Факультет психології