Технології кататимно-імагінативної психотерапії
Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Технології кататимно-імагінативної психотерапії
Код дисципліни
ВБ 4.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій;
ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія,
консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі,
оцінювати якість.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основний зміст курсів «Психологія особистості», «Основи психоаналізу», «Вікова психологія» та «Сучасні методи психотерапії» на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2. Володіти основами роботи з проективними методами дослідження особистості, знати та дотримуватись морально-етичного кодексу роботи психолога.
3. Володіти навичками наукового дослідження, пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел, використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – дати студентам теоретичні знання та практичні навички, необхідні для професійного використання методу активної уяви, асоціативного методу та кататимно-імагінативного підходу у консультаційній та психотерапевтичній діяльності.
Навчальна дисципліна спрямована на розвиток знань про сучасні психотерапевтичні методи роботи з уявою та несвідомими процесами, готує майбутніх фахівців до розв’язання завдань психотерапевтичної практики та науково-дослідницької роботи у галузі психотерапії.
Рекомендована та необхідна література
Бурлачук Л.Ф., Грабская И.А., Кочарян А.С. Основы психотерапии. – К.: Ника-Центр, 2000. – 320с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання проводиться у формі лекцій, семінарів, практичних занять; програмою передбачена самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: оцінюються відповіді на семінарських заняттях, модульні письмові роботи, загальне підсумкове опитування/іспит.
Підсумковий бал виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру. Підсумкова оцінка складається із суми семестрової кількості балів та підсумкового звіту/іспиту.
Максимальна оцінка: студент у повному обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно та аргументовано його викладає, глибоко та всебічно розкриває зміст поставленого завдання, правильно інтерпретує отримані результати, використовує обов’язкову та додаткову літературу, демонструє самостійність, достовірність даних у роботі
Мінімальна оцінка: студент не в повному обсязі володіє матеріалом, фрагментарно та поверхово його викладає, недостатньо розкриває зміст поставлених питань. Має суттєві помилки в роботі. Демонструє несамостійність у виконані завдань.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни