Клінічна психодіагностика

Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Клінічна психодіагностика
Код дисципліни
ВБ 4.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР 2. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати головні категорії та поняття психологічної науки, історію розвитку психологічних знань, методи психології, основні відомості про психічні явища, процеси, стани та їх функціонування у нормі та патології. 2. Вміти здійснювати порівняльний аналіз психологічних концепцій, теорій, діагностичних підходів щодо визначення та трактування особистісних властивостей у нормі та патології, працювати з діагностичним інструментарієм. 3. Володіти елементарними навичками роботи з літературними джерелами та базовими компетенціями проведення психодіагностичного обстеження.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – засвоєння знань щодо предмету, методу, особливостей історичного розвитку клінічної психодіагностики, її актуального кола досліджень та місця в системі суміжних дисциплін; розкрити етапи встановлення індивідуально-психологічних відмінностей особистості в клініці у межах основних діагностичних підходів. Курс присвячений розумінню та засвоєнню основних принципів та особливостей психодіагностичної взаємодії в клініці. У ньому розкриваються основні психодіагностичні критерії розмежування норми та патології в ході визначення індивідуально-психологічних властивостей особистості, обґрунтовується доцільність використання діагностичних методів та методик у залежності від актуального стану досліджуваного. Дисципліна спрямована на формування практичних компетенцій здійснення психодіагностичного обстеження у клініці, з акцентом на нові тенденції, що з’явились на сучасному етапі їх розвитку.
Рекомендована та необхідна література
1. Бурлачук Л.Ф. Введение в проективную психологию. – Киев: Ника-Центр; Вист-С, 2007. 2. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь–справочник по психодиагностике. – СПб.: Питер, 2001. 3. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика. – СПб.: Питер, 2002.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські та практичні заняття.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Оцінюються доповнення та активна участь на лекціях; на семінарському занятті презентується виконаний дослідницький проект. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 40 балів по 100 бальній шкалі. Форма проведення – письмова. Види завдань – відкриті питання, творчі завдання; при цьому відповідь на відкрите питання 1 – у 33%; відповідь на відкрите питання 2 – у 33%, творче завдання – у 34 % від сукупної оцінки. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали. Умови допуску до іспиту. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Він допускається до іспиту за умови виконання 50 % передбачених планом робіт.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни