Психологічна оцінка персоналу
Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Психологічна оцінка персоналу
Код дисципліни
ВБ.3.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи психодіагностики, аналізу даних у психології.
2. Вміти проводити психодіагностичне обстеження.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – навчитись розробляти та використовувати технології психологічної оцінки персоналу з метою відбору, розвитку та просування кадрів в комерційних та некомерційних організаціях різної форми власності.
Засвоєння дисципліни формує готовність до самостійної професійної діяльності в галузі організаційної психології, традиційній провідній сфері практичного застосування психологічних знань. Психологічна оцінка персоналу є історично першою та однією з найбільш вагомих складових роботи психолога в управлінні та бізнесі.
Сформовані в результаті вивчення предмета компетентності знайдуть застосування в роботі кадрових агенцій, відділів персоналу, управлінському консультуванні.
Рекомендована та необхідна література
1. Корольов Д. К. Психологічна оцінка персоналу. Навчальний посібник. Житомир : Видавництво Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2019. 160 с.
2. Cooper D., Robertson I. Recruitment and Selection: A Framework for Success. Gordon Tinline Thomson, 2003. 232 р.
3. Muchinsky P. M. Psychology Applied to Work. Thomson/Wadsworth, 2005. 554 p.
4. Schultz D. P, Schultz S. E. Psychology and Work Today: An Introduction to Industrial and Organizational Psychology. Pearson Prentice Hall, 2005. 510 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: контрольна робота, усні відповіді, виконання практичних завдань та завдань для самостійної роботи
Форма підсумкового контролю – залік.
Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру.
За поточну роботу протягом семестру студент може набрати до 80 балів.
Практичні завдання - до 20 балів.
Презентація, усна відповідь - до 30 балів.
Доповнення, участь у дискусії - до 10 балів.
Контрольна робота – до 20 балів.
Залік здійснюється у формі підсумкової контрольної роботи (ПКР), що включає матеріал з усього курсу. Максимальна кількість балів за виконання ПКР — 20, якщо студент набирає за ПКР менше 12 балів, ПКР вважається виконаною незадовільно.
Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Підсумкова оцінка визначається як проста сума балів за систематичну роботу впродовж усього семестру.
Шкала відповідності оцінок:
0-59 – не зараховано;
60-100 – зараховано.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни