Маркетинг (освітньо-наукова)

Економічний факультет

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Маркетинг (освітньо-наукова)
Код освітньої програми
Кваліфікація, що присуджується
Освітня – магістр маркетингу за освітньою програмою «Маркетинг» Професійна - фахівець з методів розширення ринків збуту (маркетолог)».
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Управління та адміністрування
Спеціальність
Маркетинг
Особливі умови прийому
Механізми визначення попереднього навчання
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Освітня: успішне оволодіння компетентностями за обов'язковими та вибірковими ОК навчального плану за кластером, з оцінками не нижче 60 балів. Професійна: - оволодіння компетентностями обов'язкових дисциплін та вибіркових за кластером з оцінками не нижче 75 балів; - факультативне стажування на підприємствах на первинних посадах протягом не менше 240 годин; - захист виробничої практики та кваліфікаційної роботи магістра з оцінкою не нижче 75 балів.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. ПРН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. ПРН7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. ПРН14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. ПРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН16. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРН18. Застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Іспит є формою підсумкового контролю. Іспит оцінюється на 40 балів максимум, і не менше 24 бали. Студент не допускається до складання іспиту, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 36 балів. Підсумкове оцінювання відбувається за 100-бальною шкалою. Шкала відповідності оцінок: Відмінно 90-100; Добре 75-89; Задовільно 60-74; Незадовільно 0-59.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Міжнародна кредитна мобільність: на підставі укладених угод університету про міжнародну академічну мобільність (Еразмуc+ К1)
Практика та стажування
Передбачено проходження науково-дослідної практики (6 кредитів). Стажування є необов’язковим і є умовою отримання професійної кваліфікації. Проходження стажування (факультативно) на підприємствах, організаціях та установах (відповідно до Положення про стажування) та надання довідки-характеристики з підприємства, організації, установи щодо роботи за фахом або стажування на первинних посадах відповідного рівня протягом не менше 240 годин.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Алла Олексіївна Старостіна
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Професійні профілі випускників
Робочі місця за різними видами підприємницької діяльності, в тому числі на підприємствах різних видів економічної діяльності, в науковій, організаційно-управлінській та освітній галузях; на викладацьких та інших посадах; в органах державної влади і місцевого самоврядування; в аналітично-інформаційних інституціях; дослідницьких закладах тощо
Доступ до подальшого навчання
Можливість навчатися за програмами третього рівня вищої освіти на здобуття освітньо-наукового ступеню доктора філософії за цією ж галуззю знань або ж за суміжними та здобувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.