Креативні рекламні технології
Освітня програма: Маркетинг (освітньо-наукова)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
            Назва дисципліни
        
        
            Креативні рекламні технології
        
    
            Код дисципліни
        
        
            1.08
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            6
        
    
            Результати навчання
        
        
            1. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
2. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
3. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
4. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
5. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
6. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
7. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знати: основи управління маркетингом на засадах аналізу національних та міжнародних ринків.
Вміти: здійснювати ефективні комунікації у мінливому бізнес-середовищі.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. «Загальні підходи щодо формування рекламної стратегії», що розглядає законодавче регулювання та історію реклами; психологію реклами; гендерні стереотипи та символізм у рекламі.
2. «Практичні аспекти формування рекламної стратегії у цифровому світі», що розглядає технології та стратегії реклами; жанри та стилі рекламних звернень; мовне маніпулювання у рекламі
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник.- К.: Інтерсервіс, 2019.
2.	Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017.
3.	Варій М.Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології: Навчально-методичний посібник. К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003.
4.	Ogilvy, D. (2012) Confessions of an Advertising Man, Southbank Publishing.
5.	Barry, P. (2016) The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later, Thames & Hudson
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекції, семінари, самостійна робота, консультації
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            міні-проекти, літучки, екзамен
        
    
            Мова викладання
        
        
            англійська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                            Наталія
                            Юріївна
                            Кочкіна
                        
                        
                            Маркетингу та бізнес-адміністрування 
Економічний факультет
                    Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Маркетингу та бізнес-адміністрування
                    
                    
                        Економічний факультет