Міжнародний менеджмент

Освітня програма: Маркетинг (освітньо-наукова)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Міжнародний менеджмент
Код дисципліни
1.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; міжнародної діяльності, особливості усправління міжнародними фінансами; міжнародним маркетингом; засади діяльності транснаціональних корпорацій. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації статистичних даних, роботи з нормативно-правовою базою, оцінювання ефективності міжнародної діяльності підприємств.
Зміст навчальної дисципліни
Програма курсу включає в себе наступні модулі: Змістовий модуль 1. «Основи міжнародного менеджменту», в якому розглядаються основні підходи до управління міжнародною діяльністю діяльності різних видів організацій, ефективна робота в міжнародному середовищі, форми міжнародного бізнесу. Змістовий модуль 2. "Операції в міжнародному бізнесі", присвячений основним тактичним та операційним питанням, з якими стикаються сучасні організації при здійсненні підприємницької діяльності за кордоном у процесі фінансових, інвестиційних, операційних, кадрових, маркетингових, логістичних та інших сфер менеджменту.
Рекомендована та необхідна література
1. Armstrong M., Taylor S. Armstrong’s Handbook on Human Resource Management, KoganPage, London, UK, 2014 2. Edward E. Lawler Iii; John W. Boudreau. Achieving Excellence in Human Resources Management: An Assessment of Human Resource Functions. Stanford Business Books, 2016 3. Michael Armstrong. Strategic Human Resource Management / Michael Armstrong – London : Kogan Page, 2017. – 543 p. 4. Charles W. L. Hill, International Business: Competing in the Global Marketplace. 13th edition, 2021. MacGrow Hill Irwin – 876 p. 5. Монографія: Пащук Л.В. Українська мрія. Я - підприємець! Монографія / Пащук Л.В. // – Київ: Майстер книг, 2020 – 348 с. 6. UN RPP Value Chain Assessments for Southern Donetsk and Southern Zaporizhzhia Oblasts (Azov Sea Area). Звіт за результатами дослідження ООН, 2020 - 24 с. /4 с. 7. Концептуальні засади розвитку підприємництва в Україні: Монографія / Л.В. Пащук. Київ: Вид-во ТОВ «ТРОПЕА», 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції – 8 год., семінари – 8 год., самостійна робота – 168 год.
Методи та критерії оцінювання
Домашня робота, групові завдання, контрольна робота – 40 балів / 24 бали; 2. Самостійна робота –проект (індивідуальне завдання) – 20 балів / 12 балів; - підсумкове оцінювання у формі іспиту
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Лідія Віталіївна Пащук
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет