Міжнародні бізнес-комунікації

Освітня програма: Маркетинг (освітньо-наукова)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Міжнародні бізнес-комунікації
Код дисципліни
1.12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу 2. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами 3. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта 4. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу 5. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку 6. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів 7. Застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знання загальної психології, маркетингу та принципів ораторського мистецтва
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. «Загальні підходи щодо формування інтернаціоналізованої системи бізнес-комунікацій», де розглядається місце комунікації в системі міжнародного маркетингу компанії; особливості комунікаційного процесу в інтернаціоналізованому бізнес-середовищі; психологічні особливості міжкультурних комунікацій. 2. «Практичні аспекти формування інтернаціоналізованої системи бізнес-комунікацій у цифровому світі», де розглядаються принципи міжкультурних письмових та усних комунікацій по країнах світу; самодіагностика ділового листа; техніка доповіді та презентації
Рекомендована та необхідна література
1. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник.- К.: Інтерсервіс, 2019. 2. Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017. 3. Кочкіна Н.Ю., Пригара О.Ю. Навчально-методичний комплекс забезпечення викладання навчальних дисциплін "Бізнес-комунікації", "Міжнародні бізнес-комунікації". К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2012. 4. Маркетинг : підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : Знання, 2009. 5. X-Culture Training and Project Materials. URL : http://www.x-culture.org/training.html
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, консультації
Методи та критерії оцінювання
міні-проекти, літучки, міжнародний дослідницький проект, екзамен
Мова викладання
Українська, англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Юріївна Кочкіна
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет