Просунутий рівень ділової англійської мови в бізнес-менеджменті

Освітня програма: Маркетинг (освітньо-наукова)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Просунутий рівень ділової англійської мови в бізнес-менеджменті
Код дисципліни
2.1.6
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН5. Презентувати та обгово-рювати результати наукових і прикладних досліджень, марке-тингових проектів англійською мовою. ПРН8 Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних за-дач, ведення переговорів, науко-вих дискусій у сфері маркетингу ПРН15 Визначати науково-дослідні задачі, збирати необхідну для їх вирішення інформацію, аналізувати її та формулювати висновки. ПРН16 Застосовувати наукові підходи і методи для генерування нових ідей та формування креативних інноваційних рішень у сфері маркетингу
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів Ділова іноземна мова (англійська), Маркетинг, Інноваційний менеджмент.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна займає вагоме місце у структурно-логічній схемі підготовки фахівців даного напряму, оскільки дозволяє студентам узагальнити й практично застосувати англійською мовою опанований матеріал із комплексу попередніх економічних дисциплін, засвоїти зарубіжну термінологічну систему і при цьому співставити національні стандарти ведення бізнесу з іноземними практиками. Дисципліна акцентується на формуванні вмінь та практичних навичок англомовного оформлення й подання матеріалів що стосуються державної товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики з урахуванням локальних особливостей англійської мови партнерів, або клієнтів.
Рекомендована та необхідна література
1. Frank Garten. The International Manager. A Guide for Communicating, Cooperating, and Negotiating with World-wide Colleagues. CRC Press, Taylor & Francis Group, FL, 2015. 2. Adrian Wallwork. English for Academic Research: Grammar, Usage and Style. Springer New York Heidelberg Dordrecht London 2013 3. Manoj K. Malhotra. Marketing Research: An Applied Orientation, 7th edition Published by Pearson, January 3rd 2018, 937 p. 4. Samuel Craig and Susan Douglas. International Marketing Research T School of Business, New York University, 2005, 525 p. 5. Bryan A. Garner. The Chicago Guide to Grammar, Usage, and Punctuation. The University of Chicago Press, 2019. 612 p. 6. Pam Peters. The Cambridge Guide to English Usage. Cambridge University Press. Cambridge 2017. 621 p. 7. Маркетинг: термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] К. , 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття,самостійна робота, публічний захист проектів Практичні заняття,самостійна робота, публічний захист проектів Модуль 1. Ефективна комунікація в управлінні бізнесом на міжнародному рівні Проект 1. Написання дослідження за темою модулю, створення слайдів та їх усна презентація. Модуль 2. Специфіка ділового спілкування з урахуванням традицій і культури країни Проект 2. Написання дослідження за темою модулю, створення слайдів та їх усна презентація. Модуль 3. Написання та презентація резюме магістерської роботи
Методи та критерії оцінювання
Форма оцінювання - залік: семестрове оцінювання 80 балів максимум / 40 балів мінімум: 1. Виконання семестрових проектів, їх публічна презентація та захист:: Проект 1. 30 балів Проект 2. 30 балів Проект 3. 20 балів 2. Підсумкове оцінювання у формі заліку. Максимальна оцінка 20 балів. Залік проходить в усній і письмовій формі, складається з лексико-граматичного тесту та професійно спрямованих кейсів для говоріння.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Микола Васильович Петровський
Кафедра іноземних мов
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра іноземних мов
Економічний факультет