Маркетинг (бакалавр)

Економічний факультет

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Маркетинг (бакалавр)
Код освітньої програми
Кваліфікація, що присуджується
Освітня – Бакалавр маркетингу Професійна: кваліфікація «фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку» або «фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку»
Тривалість освітньої програми
4 роки
Кількість кредитів
240
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
6
Рівень кваліфікації
Перший (бакалаврський)
Галузь знань
Управління та адміністрування
Спеціальність
Маркетинг
Особливі умови прийому
Механізми визначення попереднього навчання
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Освітня: успішне оволодіння компетентностями за обов'язковими та вибірковими ОК навчального плану за кластером, з оцінками не нижче 60 балів. Професійна: 1) вибір студентами з навчального плану одного з кластерів спеціалізації та отримання оцінок не нижче 75 балів з усіх дисциплін кластеру; 2) проходження виробничої практики на підприємствах, в організаціях і установах та захист звіту з оцінкою не нижче 75 балів.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН 1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності ПРН 2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. ПРН 5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів. ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища. ПРН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень. ПРН 10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. ПРН 11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта. ПРН 12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. ПРН 13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи. ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. ПРН 15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості. ПРН 16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. ПРН 17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. ПРН 18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Більшість освітніх компонентів прогами передбачають складання іспиту. Шкала відповідності оцінок: Відмінно - 90-100 балів; Добре - 75-89 балів; Задовільно - 60-74 балів; Незадовільно 0-59 балів.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Проходження виробничої практики.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Вікторія Володимирівна Журило
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Професійні профілі випускників
Фахові компетентності: 1. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі. 2. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими. 3. Здатність застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу. 4. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності. 5. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності. 6. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
Доступ до подальшого навчання
Можливість навчатися за програмами другого рівня вищої освіти на здобуття освітньо-наукового ступеню магістр за будь-якими галузями знань та здобувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Бухгалтерський облік
Кваліфікація: ОК 1.25, 2021/2022
Маркетинг І
Кваліфікація: ОК 1.18., 2021/2022
Маркетинг ІІ
Кваліфікація: ОК 1.19., 2021/2022
Економічне обгрунтування маркетингових проектів
Кваліфікація: ВБ 1.3 (СМУ), 2021/2022
Бізнес-маркетинг
Кваліфікація: ОК 1.34, 2021/2022
Маркетингова політика комунікацій
Кваліфікація: ОК 1.31, 2021/2022
Маркетингова політика розподілу і збуту
Кваліфікація: ОК 1.29, 2021/2022
Маркетингова цінова політика
Кваліфікація: ОК 1.28, 2021/2022
Маркетингова товарна політика
Кваліфікація: ОК 1.27, 2021/2022
Економіка підприємства
Кваліфікація: ОК 1.20, 2021/2022
Основи “зеленої” економіки
Кваліфікація: ОК 1.08, 2021/2022
Електронна комерція
Кваліфікація: ВБ 3.2.2, 2021/2022
Управління проектами в маркетинговій діяльності
Кваліфікація: ВБ 3.1.8, 2021/2022
Маркетинг партнерських відносин
Кваліфікація: ВБ 2.3.1.2. (МД), 2021/2022
Merchandising
Кваліфікація: ВБ 2.3.1.1. , 2021/2022
Digital-маркетинг
Кваліфікація: ВБ 1.3.1.9. , 2021/2022
Прямий маркетинг
Кваліфікація: ВБ 1.3.1.1. , 2021/2022
Стратегічне бізнес-планування
Кваліфікація: ВБ 2.1.6 (СМУ), 2021/2022