Маркетинг партнерських відносин
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Маркетинг партнерських відносин
Код дисципліни
ВБ 2.3.1.2. (МД)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.
ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
ПРН 10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування економіки; загальну логіку та механізм ринкової діяльності; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності, основні маркетингові категорії та інструменти.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинних та вторинних даних, користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна складається з двох змістових модулів: модуль 1. «Теоретичні засади маркетингу партнерських відносин», в якому розглядаються сутність маркетингу партнерських відносин, їх еволюція, основні характеристики, структура та особливості. Модуль 2. «Сучасні особливості маркетингу партнерських відносин», в якому розглядаються: формування та впровадження стратегій управління партнерськими відносинами, управління маркетингом партнерських відносин із залученням сучасних інформаційних технологій, дослідження маркетингу партнерських відносин на промислових ринках.
Рекомендована та необхідна література
1. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: Підручник. — К.: ВПЦ «Kyiv University», 2016. - 480 с.
2. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч.посіб.К.: «НВП «Інтерсервіс», 2019. – 368с.
3. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / за заг.ред. проф. Старостіної А.О. – К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018 – 216с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота здобувача освіти, індивідуальне завдання – це дослідження одного з інструментів маркетингу партнерських відносин та порівняння практичного досвіду його використання на прикладі певної обраної країни та України.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт, включаючи самостійну роботу, виконання домашнього завдання, контрольні роботи та індивідуальне завдання.
1. Модуль 1: опитування, самостійні роботи, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
2. Модуль 2: опитування, самостійні роботи, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
3. Виконання та презентація індивідуального завдання (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
Підсумкове оцінювання у формі іспиту:: максимальна оцінка 40 балів, рубіжна оцінка – 24 бали. Іспит проходить у письмовій формі, складається з теоретичних відповідей, тестів, розрахункового завдання.
Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит не може бути меншою 24 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталя
Валентинівна
Руденко
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет