Електронна комерція
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Електронна комерція
Код дисципліни
ВБ 3.2.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН5. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади).
ПРН10. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність їх діяльності.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; сучасні ІКТ та інструментарій штучного інтелекту; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності в Інтернет.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, побудови економіко- математичних моделей; роботи з нормативно-правовою базою.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів:
Змістовий модуль 1. «Електронна комерція в системі нової економіки», в якому розглядаються напрями розвитку структурних складових електронної комерції, їх інституційне супроводження в Україні та на світовому ринку.
Змістовий модуль 2. “Організаційно-технологічні методи та підходи в сфері електронної комерції”, в якому розглядаються сучасне програмне, апаратне, технологічне та інформаційне забезпечення функціонування певних напрямів в сфері електронної комерції.
Рекомендована та необхідна література
1. Зелена книга. Ринок електронної комерції. // Офіс ефективного регулювання. Грудень – 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://regulation.gov.ua/book/117-zelena-kniga-rinok-elektronnoi-komercii
2. Плескач В.Л., Затонацька Т.Г. Електронна комерція: Підручник. - К.: Знання, 2007.-535 с.
3. Olha Fedirko, Tetiana Zatonatska, Tomasz Wolowiec, Stanislaw Skowron. Data Science and Marketing in E-Commerce Amid COVID-19 Pandemic. European Research Studies Journal, Volume XXIV, Special Issue 2, 3-16, 2021 DOI: 10.35808/ersj/2187 (Scopus).
4. Затонацька Т.Г. Інституційне забезпечення публічних закупівель та їх вплив на зростання національної економіки. / Т.Г. Затонацька, Д.Є. Мартинович // Фінанси України. – 2017. – № 4 (257). – С. 94-103.
5. Затонацька Т.Г. Моделювання впливу електронної комерції на економічний розвиток країни / Т.Г. Затонацька, В.О. Новосьолова // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. – 2017 – № 1(22). – С. 265-273(Web of Science).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи та критерії оцінювання
1. Змістовий модуль 1 (ЗМ1), входять теми 1-7, форма контролю - модульна контрольна робота (Min. – 15 балів, Mах. – 20 балів).
2. Змістовий модуль 2 (ЗМ2), входять теми 8-11, а також самостійна аналітична робота; форма контролю - модульна контрольна робота ( Min. – 20 балів, Mах. – 40 балів).
- підсумкове оцінювання у формі заліку
Студент не допускається до складання заліку, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 45 балів.
Якщо оцінка студента на заліку є нижчою від мінімального порогового рівня (15 бала), то бали за іспит не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Тетяна
Георгіївна
Затонацька
Кафедра економічної кібернетики
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра економічної кібернетики
Економічний факультет