Управління проектами в маркетинговій діяльності

Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Управління проектами в маркетинговій діяльності
Код дисципліни
ВБ 3.1.8
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні закономірності розвитку ринкової економіки як основи функціонування різних сучасних господарських систем; сутність та типи економічних потреб суспільства та економічних інтересів; знати основні принципи маркетингу; структуру аналізу маркетингового середовища; основи маркетингової товарної політики та маркетингової політики комунікацій, основи ціноутворення. Вміти проводити аналіз, синтез, обробляти та візуалізувати статистичні дані.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається сутність та зміст процесу управління проектами в маркетинговій діяльності, також сутність управління маркетинговою діяльністю, процесу маркетингової діяльності, організації маркетингового управління, створення організаційних структур на підприємстві, сутності маркетингового планування. Розглядаються складові управління проектами в маркетинговій діяльності, які включають розгляд питання стратегій маркетингу, маркетингового стратегічного планування, розробки маркетингових програм, тактичного та оперативного планування та контролю маркетингової діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник. К.: Інтерсервіс, 2019. 2. Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017. 3. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг. ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с. 4. Дж. Вествуд Як скласти маркетинговий план. Пер. з англ. Х.: Видавництво «Фабула», 2020. 176 с. 5.Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін. за ред. А.О. Старостиної.- К.: Знання, 2009. 6. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012. 480с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, кейсові завдання, виконання групових завдань та індивідуального проекту
Методи та критерії оцінювання
1) Оцінка групових проектів, виконання домашніх завдань та контрольна робота - максимум 40 балів, мінімально – 24 бали. 2) Оцінка індивідуального проекту - максимум 20 балів, мінімально – 12 балів. 3) Оцінювання екзаменаційних завдань - максимум 40 балів, мінімально – 24 бали.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет