Маркетингова цінова політика

Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетингова цінова політика
Код дисципліни
ОК 1.28
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Знати сутність основних завдань та проблем ціноутворення, основні варіанти стратегій ціноутворення, методи ціноутворення. Вміти аналізувати ринкову ситуацію та враховувати інтенсивність різних видів конкуренції; вибирати метод встановлення цін на продукцію на основі ринкових умов та конкуруючих цін та на основі витрат; враховувати задачі виробництва та маркетингових досліджень, фінансові результати, дії конкурентів, психологію споживачів, чинне законодавство.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи економічної теорії, мікроекономіки, макроекономіки, основні засади функціонування економіки підприємства та міжнародної економіки, основи економічного аналізу, маркетингу, менеджменту, базові принципи фінансової діяльності підприємства. Вміти: працювати з аналітичними даними та звітністю підприємств, оцінювати ефективність діяльності підприємств, володіти навичками пошуку, оброблення та презентації статистичної інформації, аналізувати ринкову ситуацію.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни передбачає вивчення стратегій і тактики ціноутворення. Розглядаються загальні методи ціноутворення, особливості аукціонів і тендерів, основи проведення цінових маркетингових досліджень на локальних та міжнародних ринках. Аналізуються фактори, що впливають на визначення ціни, методи розробки цінової стратегії та визначення базової ціни для товарів/послуг підприємства.
Рекомендована та необхідна література
1. Длігач А.О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика. – К.: Професіонал, 2006 – 304 с. 2. Економіка зарубіжних країн / Старостіна А.О., Длігач А.О., Богомаз Н.В.; – К.: Знання, 2009. — 454 с. 3. Маркетинг: Підручник / Старостіна А.О., Длігач А.О., Гончарова Н.П., Крикавський Є.В. та ін. - К.: Знання, 2009. - 1070 с. 4. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг в діяльності українських підприємств. – К.: Знання-Прес, 2007. – 448 с. 5. Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства. — К.: КНЕУ, 2001. — 257с. 6. Ушакова Н.Г., Савицька Н.Л. Міжнародне ціноутворення: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 218 с. 7. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес технології. – К.: КНЕУ, 2004. – 400 с. 8. Длігач А.О. Стратегічне маркетингове управління. – К.: Алерта, 2012. – 272 с. 9. Длигач А.А. Системно-рефлексивный маркетинг. – К.: Алерта, 2014. – 400 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття
Методи та критерії оцінювання
Модульна контрольна робота, домашня робота, виконання проекту, групові завдання,
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Андрій Олександрович Длігач
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет