Економічне обгрунтування маркетингових проектів

Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Економічне обгрунтування маркетингових проектів
Код дисципліни
ВБ 1.3 (СМУ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію ПРН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Економічна теорія», «Міжнародна економіка, «Економіка підприємства», «Маркетинг», «Менеджмент». 1. Знати: сутність підприємництва, закономірності розвитку маркетингової діяльності, загальні принципи підприємницької діяльності, зміст економічних показників, методи організації та реалізації маркетингових проектів. 2. Вміти: визначати та аналізувати потенціал та показники ефективності маркетингової діяльності (маркетингових проектів) в контексті динаміки розвитку підприємництва, розраховувати економічні показники, обробляти дані та прогнозувати перспективи розвитку маркетингових проектів. 3. Володіти навичками: користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel, SPSS.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна відноситься до кластеру спеціалізації «Стратегії маркетингового управління» вільного вибору студента; висвітлює методи оцінювання ефективності та інструментарій аналізу маркетингових проектів в умовах конкурентних товарних ринків. Дисципліна складається з 2 модулів: −«Методологія обґрунтування маркетингових проектів»» − теми 1-8: Обґрунтування проектів в системі маркетингового управління. Проектний аналіз. Концепція і життєвий цикл проекту. Методи оцінки ефективності інвестиційного проекту. Зміст маркетингових проектів. Управління продуктом і ціноутворенням. Управління просуванням. Логістичні проекти. Ефективність управлінських заходів маркетингового проекту в умовах ризику і невизначеності. − «Функціональні аспекти аналізу маркетингових проектів» − теми 9-15: Інструментарій проектного аналізу: стандартні фінансові і неформальні критерії прийняття рішень. Маркетинговий аналіз: інформаційні джерела та інформаційні технології у проектній діяльності. Концепція витрат і вигод в обґрунтування проектів: динамічний аналіз беззбитковості проекту. Інструментарій проектного аналізу: Проектний грошовий потік. Технології фінансового забезпечення маркетингових проектів. Технічний та інституційний аналіз. Розробка ТЕО. Екологічний і соціальний аналіз. Фінансово-економічний аналіз
Рекомендована та необхідна література
1. Міжнародний маркетинг : підручник / О. Л. Каніщенко. – К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2016. – 480 с. 2. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с. 3. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: Навч. посіб. –К.: “Політехніка”, 2003. – 193 с. 4. Фінансовий менеджмент. Економічне обґрунтування і ефективність інвестиційних проектів https://studme.com.ua/179805286858/investirovanie/ekonomicheskoe_obosnovanie_effektivnost_investitsionnyh_proektov.htm#792 5. Красневич Г. Л. Методологічні положення економічного обґрунтування проектів розвитку. - f 6. Скрипник Г.О., Герайнович В.Л. Інвестування. Навчальний посібник. 7. Давиденко Н.М.. Аналіз інвестиційних проектів: навчальний посібник - К. : ЦП "Компринт", 2015. - 378 с. 8. И.И. Мазур, В.Д. Шапиро, Н.Г. Ольдерогге, А.В. Полковников. Управление проектами – http://econom-lib.ru/7.php
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Тестування, контрольна робота, групові завдання, домашні завдання,проект
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Дар'я Павлівна Коваленко
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет