Лабораторна діагностика (магістр)

Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Лабораторна діагностика (магістр)
Код освітньої програми
40295
Кваліфікація, що присуджується
Магістр з технологій медичної діагностики та лікування
Тривалість освітньої програми
1,5 роки
Кількість кредитів
90
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Охорона здоров’я
Спеціальність
Технології медичної діагностики та лікування
Особливі умови прийому
Наявність першого рівня вищої освіти та освітнього ступеню бакалавр. Категорії осіб, щодо яких застосовуються спеціальні умови участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти згідно з Правилами прийому до КНУ імені Тараса Шевченка у 2022 році.
Механізми визначення попереднього навчання
На навчання для здобуття ступеня магістра приймаються особи, що мають освітній ступінь бакалавра, магістра або освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста. Особа може вступити до Університету для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра, магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, здобутих за іншою спеціальністю, за умови успішного проходження вступних випробувань.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Атестація проводиться у формі ліцензійного інтегрованого іспиту «КРОК» та публічного захисту випускної кваліфікаційної роботи, завершується видачею документу встановленого зразка про присудження ступеня магістра із присвоєнням освітньої кваліфікації. Ліцензійний інтегрований іспит «КРОК» оцінює відповідність професійної компетентності студента вимогам, визначеним стандартом, здійснюється Центром тестування при МОЗ України.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН 1. Застосовувати професійні знання; формулювати ідеї, концепції з метою використання в роботі академічного або професійного спрямування. ПРН 2. Знаходити рішення у професійній діяльності, мати достатню компетентність в методах самостійних досліджень, бути здатним інтерпретувати їх результати. ПРН 3. Володіти та застосовувати знання та уміння із загальної та професійної підготовки при вирішенні спеціалізованих завдань. ПРН 4. Аналізувати результати досліджень морфологічно-функціонального стану організму та довкілля, оцінювати значимість показників. ПРН 5. Аргументувати висновки та виявляти зв’язки між сучасними концепціями в організації процесу управління на кожному етапі професійної діяльності. ПРН 6. Оцінювати вплив навколишнього середовища, соціально-економічних та біологічних детермінант на стан здоров’я індивідуума, сім’ї, популяції. ПРН 7. Демонструвати поглиблення базових знань за допомогою самоосвіти, демонструвати уміння представити і оцінити власний досвід та аналізувати й застосовувати досвід колег, демонструвати здатність обміну досвідом з іншими спеціалістами. ПРН 8. Надавати консультативну допомоги пов’язану з професійною діяльністю. Виконувати вимоги посадових інструкції, самоудосконалюватись. З рештою програмних результатів можна ознайомитися у Профілі програми.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Поточний та підсумковий контроль відбувається у формі заліків/диференційованих заліків та письмових чи комбінованих іспитів, ліцензійного інтегрованого іспиту «КРОК», публічного захисту випускної кваліфікаційної роботи. Підсумкове оцінювання результатів навчання здійснюється за єдиною 100-бальною шкалою Мінімальний пороговий рівень оцінки з освітнього компоненту становить 60% від максимально можливої кількості балів. Шкала відповідності оцінок: Відмінно 90-100 Добре 75-89 Задовільно 60-74 Незадовільно 1-59 Зараховано 60-100 Не зараховано 0-59
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Немає
Практика та стажування
Метою ОП є академічна та професійна підготовка фахівця, здатного вирішувати складні задачі та проблеми, пов’язані з лабораторним діагностуванням та профілактикою захворювань людини, або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю вимог, та виконувати роботу за кваліфікацією лікар-лаборант в галузі охорони здоров’я. Реалізація даної мети забезпечується лабораторними роботами, спеціалізованими/профільними лабораторними практиками, навчальними, та виробничою практикою; проведенням наукової роботи в лабораторіях інституту або науково-дослідних установах-партнерах в Україні та, за умови реалізації права на академічну мобільність, в провідних освітніх або науково-дослідних установах інших країн.
Навчання на робочому місці
Немає
Гарант освітньої програми
Олександр Євгенійович Маєвський
Кафедра Клінічної медицини
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Професійні профілі випускників
Професійна діяльність в галузі охорони здоров’я населення, профілактики захворювань, лабораторної та функціональної діагностики, працевлаштування в клініко-діагностичних лабораторіях різного профілю, в науково-дослідних установах, що працюють в галузі охорони здоров’я та в закладах освіти, що здійснюють підготовку відповідних фахівців.
Доступ до подальшого навчання
Можливість вступати до інтернатури, де здійснюється підготовка за освітніми програмами певної спеціалізації лікаря – лаборанта; навчання за програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти; набуття додаткової кваліфікації в системі післядипломної освіти відповідно до чинних вимог.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: , 2021/2022
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: , 2021/2022
Інформаційні технології в медицині та основи статистичного аналізу
Кваліфікація: , 2021/2022
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Кваліфікація: , 2021/2022
Клінічна патогістологія
Кваліфікація: , 2021/2022
Цитологічна діагностика
Кваліфікація: , 2021/2022
Клінічна імунологія та алергологія
Кваліфікація: , 2021/2022
Санітарно-гігієнічні контроль та експертиза
Кваліфікація: , 2021/2022
Клінічна оцінка лабораторних досліджень
Кваліфікація: , 2021/2022
Лабораторні дослідження в криміналістиці
Кваліфікація: , 2021/2022
Соціальна медицина
Кваліфікація: , 2021/2022
Клінічна біохімія патологічних станів
Кваліфікація: , 2021/2022
Система управління якістю лабораторних досліджень
Кваліфікація: , 2021/2022
Доказова медицина. Стандарти лабораторних досліджень
Кваліфікація: , 2021/2022
Вплив фармакологічних препаратів на лабораторні показники
Кваліфікація: , 2021/2022
Виробнича практика з імунології, біохімії, цитології та патогістології
Кваліфікація: , 2021/2022
Радіологія
Кваліфікація: , 2021/2022
Променева діагностика
Кваліфікація: , 2021/2022
Трансфузологія
Кваліфікація: , 2021/2022
Медицина невідкладних станів
Кваліфікація: , 2021/2022
Оцінка токсикологічних станів
Кваліфікація: , 2021/2022
Харчові та нехарчові отруєння
Кваліфікація: , 2021/2022
Культура клітин та гістогенез
Кваліфікація: , 2021/2022
Мікробіом людини
Кваліфікація: , 2021/2022
Молекулярно-генетичні дослідження
Кваліфікація: , 2021/2022
Діагностика та профілактика генетичних захворювань
Кваліфікація: , 2021/2022
Інфекційні та паразитарні хвороби з основами епідеміології
Кваліфікація: , 2021/2022
Демографічна епідеміологія
Кваліфікація: , 2021/2022