Променева діагностика
Освітня програма: Лабораторна діагностика (магістр)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Назва дисципліни
Променева діагностика
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Володіти та застосовувати знання та уміння iз загальної та професійної підготовки при вирішенні спеціалізованих завдань.
Демонструвати поглиблення базових знань за допомогою самоосвіти, демонструвати уміння представити і оцінити власний досвiл та аналізувати й застосовувати досвiл колег, демонструвати здатність обміну досвідом з іншими спеціалістами.
Надавати консультативну допомоги пов'язану з професійною діяльністю. Ви кодувати вимоги посадових інструкції, самоудосконалюватись.
Виявляти, узагальнювати та вирішувати проблеми, що виникають в процесі професійної діяльності та формувати по чуття відповідальності за виконувану робо
Застосовувати правила біоетики та біобезпеки у своїй фаховій діяльності. ПРН 14. Проводити заходи щодо організації, інтеграції надання лабораторної допомоги населенню та проведення маркетингу лабораторних послуг.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування науково-теоретичного та практичного матеріалу навчальних дисципліни «Променева діагностика» передбачає інтегрування з дисциплінами: методологія наукової роботи, доказова медицина та стандарти лабораторних досліджень, система управління якістю лабораторних досліджень. інформаційні технології в медицині.
При вивченні дисципліни студентам слід готуватися до практичних занять та виконувати весь обсяг практичних завдань та завдань до самостійної роботи, що передбачені тематичним планом та ставляться викладачем. Вивчення дисципліни завершується складанням заліку.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Променева діагностика>> базується на вивченні студентами медичної біології, паразитології та генетики; медичної біологічної фізики: біологічної хімії, біоорганічної хімії; бiонеорганічної та фізико-коллоїдної хімії; анатомії людини: нормальної фiзiологiї й iнтегрусться з цими дисциплінами, спирається на знання з патологічноï атомiї та патологічної фізіології, які студенти отримують паралельно з вивченням курсу радіології). Заклад основи вивчення студентами пропедевтики внутрішніх хвороб з доглядом за хворими; загальної хірургії з анестезіологією та доглядом за хворими; пропедевтики дитячих хвороб з доглядом за дітьми, що передбачає інтеграцію викладання з цими дисциплінами та формування умінь застосовувати знання з радіологі) в процесі подальшого навчання й у професій ній діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. "Рентгенодіагностика" за ред. В.І. Мілька, Т.В. Топчiй, А.П. Лазар, та iнш., "Нова книга", 2005 р.
2. Кравчук С.Ю., Лазар А.П. "Основи променевої діагностики", Чернівці, 2005 pik.
3. Променева діагностика. За ред. Г Ю Коваль. К.: ОРБІС, т. 1, т. 2, 1998. 535 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, лабораторні роботи, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: контрольна робота, усні відповіді, практичні роботи, реферат/доповідь.
Підсумкове оцінювання: у формі заліку.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни