Природничі науки. Інтегрована програма

Географічний факультет

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Природничі науки. Інтегрована програма
Код освітньої програми
54777
Кваліфікація, що присуджується
Бакалавр
Тривалість освітньої програми
4 роки
Кількість кредитів
240
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
6
Рівень кваліфікації
Перший (бакалаврський)
Галузь знань
Освіта/Педагогіка
Спеціальність
014 Середня освіта
Особливі умови прийому
Повна загальна середня освіта
Механізми визначення попереднього навчання
Диплом про середню освіту
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Окремим рішенням екзаменаційної комісії, на підставі професійного оволодіння компетентностями, передбаченими блоками дисциплін за професійним спрямуванням (мінімально необхідні критерії: обрання одного з запропонованих блоків на вибір; оцінка за педагогічну практику не менше як 75 балів; атестаційний іспит з оцінкою не нижче 75 балів)
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПР01. Збирати, обробляти та аналізувати інформацію в області природничих наук (фізики, астрономії, хімії, біології). ПР02. Використовувати усно і письмово професійну українську мову. ПР03.Спілкуватися іноземною мовою за фахом. ПР04. Використовувати інформаційні технології, картографічні та геоінформаційні моделі в області наук про Землю. ПР 05. Вміти проводити польові та лабораторні дослідження, впорядковувати їх результати. ПР 06. Визначати основні характеристики, процеси, історію і склад Землі як планетарної системи та її геосфер. ПР 07.Визначати основні характеристики, процеси, історію і склад ландшафтної оболонки та її складових. ПР 08. Застосовувати моделі, методи і дані фізики, хімії, біології, екології, математики, інформаційних технологій тощо при вивченні природних процесів формування і розвитку геосфер. ПР09. Знати і застосовувати теорію, дидактику та методику викладання інтегрованих курсів природничих наук у закладах загальної середньої освіти. ПР 10. Знати цілі сталого розвитку та можливості своєї професійної сфери для їх досягнення, в тому числі в Україні, для саморозвитку, збереження здоров’я, сталого розвитку суспільства та забезпечення екобезпеки. ПР 11. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, академічної доброчесності, професійного кодексу поведінки. ПР12. Розробляти проекти і практичні рекомендацій в галузі наук про Землю, навчально-освітні проекти та проекти місцевого розвитку. ПР13.Застосовувати міжнародні джерела інформації з розвитку природничих та технічних наук, медицини, та міжнародний досвід моніторингу навколишнього середовища, працювати в міжнародному контексті. ПР 14. Застосовувати інноваційні педагогічні технології в середній освіті для викладання інтегрованого курсу природничих наук. ПР 15. Розвивати креативність, підприємницьку компетентність учнів.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Письмові та усні іспити, заліки, поточний контроль (опитування, презентації, тестові завдання, модульні контрольні роботи), диференційовані заліки, захист звітів з практики, атестаційний іспит, захист кваліфікаційної роботи бакалавра.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
На основі укладених угод про міжнародну академічну мобільність Київським національним університетом імені Тараса Шевченка із закордонними та вітчизняними партнерами на умовах конкурсу.
Практика та стажування
1. Педагогічна дослідницька практика (навчальна). 2.Комплексна дисципліна. Навчальна практика з основ польових природничих досліджень. 3. Педагогічна практика з викладання інтегрованих курсів природничих наук в 5-6 кл.ЗЗСО 4.Педагогічна практика з розробки інтегрованих курсів природничих наук для 7-9 кл. ЗЗСО (навчальна) 5. Педагогічна практика з викладання інтегрованих курсів природничих наук в 7-9 кл. ЗЗСО (виробнича). 6. Педагогічна практика викладання інтегрованого курсу природничих наук у 10-12 кл. ЗЗСО (виробнича).
Навчання на робочому місці
Студентоцентричне проектно-орієнтоване навчання, яке проводиться у формі лекцій, семінарів, практичних занять (у тому числі – в наявних лабораторіях), самостійної роботи, консультацій та спільних проектів з викладачами, навчальних та виробничих практик, виконання кваліфікаційної роботи бакалавра на останньому році навчання.
Гарант освітньої програми
Тетяна Миколаївна Лаврук
Землезнавства та геоморфології
Географічний факультет
Професійні профілі випускників
Робочі місця в закладах освіти, (фахівець з освіти, вчитель природничих наук (географії, фізики, астрономії, хімії, біології), вчитель інтегрованого навчального предмету «Природничі науки», класний керівник у закладах середньої освіти І-ІІ рівнів акредитації та закладах фахової передвищої освіти, організатор гуртків природничого спрямування в закладах додаткової освіти, організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми; інструктор-методист з туризму, викладач професійно-технічного закладу тощо.
Доступ до подальшого навчання
Випускники мають право на здобуття освіти за другим (магістерським) рівнем вищої освіти та можуть набувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Вступ до університетських студій
Кваліфікація: ОК 1, 2022/2023
Іноземна мова
Кваліфікація: ОК 2, 2022/2023
Вища математика
Кваліфікація: ОК 3, 2022/2023
Хімія
Кваліфікація: ОК 4, 2022/2023
Метеорологія
Кваліфікація: ОК 5, 2022/2023
Основи загальної геології
Кваліфікація: ок 6, 2022/2023
Астрономія та фізика космосу
Кваліфікація: ОК 7, 2022/2023
Технології дистанційного навчання
Кваліфікація: ОК 8, 2022/2023
Фізика
Кваліфікація: ОК 9, 2022/2023
Ботаніка
Кваліфікація: ОК 10, 2022/2023
Гідрологія та океанологія
Кваліфікація: ОК 11, 2022/2023
Картографія з основами топографії
Кваліфікація: ОК 12, 2022/2023
Ґрунтознавство з основами географії ґрунтів
Кваліфікація: ОК 13 , 2022/2023
Педагогічна дослідницька практика (навчальна)
Кваліфікація: ОК 14, 2022/2023
Комплексна дисципліна. Навчальна практика з основ польових природничих досліджень
Кваліфікація: ОК 15, 2022/2023