Методика викладання мови гінді в середньому загальноосвітньому навчальному закладі
Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Методика викладання мови гінді в середньому загальноосвітньому навчальному закладі
Код дисципліни
ДВС.1.15.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності.
ПРН 10. Знати норми літературної гінді та англійської мов та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
ПРН 14. Використовувати гінді та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування фахових дисциплін «Східна мова: просунутий рівень», Лінгвокраїнознавство східної мови», «Вступ до східної філології»
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування фахово-методичної особистості вчителя, який вміє реалізовувати цілі навчання, а саме – теоретичне навчання, практичне навчання та навчальну пошукову роботу на основі знань з методики викладання мови гінді в середньому загальноосвітньому навчальному закладі, а також спроможного окреслити цілі навчання на теоретичному кваліфікаційному рівні та на рівні навчального матеріалу. Дисципліна відноситься до блоку дисциплін вільного вибору студента і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Бех П.О., Биркун Л.В. Концепція викладання іноземних мов в Україні // Інозем. мови. 1996. №2. С. 3–8.
2. Близнюк О.І., Панова Л.С. Ігри у навчанні іноземних мов : Посібник для вчителів. К., 1997.
3. Вишневський О.І. Діяльність учнів на уроці іноземної мови. К., 1989.
4. Гапонова С.В. Сучасні методи викладання іноземних мов за рубежем // Інозем. мови. 1998. №1. С. 24–31.
5. Довбня К. В. Навчальний посібник з мови гінді для третього класу гімназії з поглибленим вивченням східних мов. К., 2012.
6. Довбня К. В. Практична граматика мови гінді в таблицях. К., 2012.
7. Довбня К. В. Методика навчання мови гінді у вищій школі विश्वविद्यालय में हिंदी शिक्षण सिद्धांत К., 2017.
8. मनोरमागुप्त. भाषा शिक्षण सिद्दांत और प्रविधि / मनोरमागुप्त. – आगरा : केंद्रीय हिंदी संस्थान, 2010.
9. हिंदी शिक्षण नए भविष्य की तलाश. – आगरा केंद्रीय हिंदी संस्थान, 2008.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: усні відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації розробок уроків.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, лексичні диктанти, вправи на переклад – 24/40 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмово-усній формі і передбачає: 1) два теоретичні питання; 2) практичне завдання. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Юрій
Володимирович
Ботвінкін
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології