Методика викладання мови гінді в середньому загальноосвітньому навчальному закладі

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання мови гінді в середньому загальноосвітньому навчальному закладі
Код дисципліни
ДВС.1.15.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної гінді та англійської мов та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 14. Використовувати гінді та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування фахових дисциплін «Східна мова: просунутий рівень», Лінгвокраїнознавство східної мови», «Вступ до східної філології»
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування фахово-методичної особистості вчителя, який вміє реалізовувати цілі навчання, а саме – теоретичне навчання, практичне навчання та навчальну пошукову роботу на основі знань з методики викладання мови гінді в середньому загальноосвітньому навчальному закладі, а також спроможного окреслити цілі навчання на теоретичному кваліфікаційному рівні та на рівні навчального матеріалу. Дисципліна відноситься до блоку дисциплін вільного вибору студента і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Бех П.О., Биркун Л.В. Концепція викладання іноземних мов в Україні // Інозем. мови. 1996. №2. С. 3–8. 2. Близнюк О.І., Панова Л.С. Ігри у навчанні іноземних мов : Посібник для вчителів. К., 1997. 3. Вишневський О.І. Діяльність учнів на уроці іноземної мови. К., 1989. 4. Гапонова С.В. Сучасні методи викладання іноземних мов за рубежем // Інозем. мови. 1998. №1. С. 24–31. 5. Довбня К. В. Навчальний посібник з мови гінді для третього класу гімназії з поглибленим вивченням східних мов. К., 2012. 6. Довбня К. В. Практична граматика мови гінді в таблицях. К., 2012. 7. Довбня К. В. Методика навчання мови гінді у вищій школі विश्वविद्यालय में हिंदी शिक्षण सिद्धांत К., 2017. 8. मनोरमागुप्त. भाषा शिक्षण सिद्दांत और प्रविधि / मनोरमागुप्त. – आगरा : केंद्रीय हिंदी संस्थान, 2010. 9. हिंदी शिक्षण नए भविष्य की तलाश. – आगरा केंद्रीय हिंदी संस्थान, 2008.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: усні відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації розробок уроків.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, лексичні диктанти, вправи на переклад – 24/40 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмово-усній формі і передбачає: 1) два теоретичні питання; 2) практичне завдання. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології