Гіндімовний академічний дискурс

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: мова і література гінді

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Гіндімовний академічний дискурс
Код дисципліни
ННД.17.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в галузі філології гінді. ПРН 7. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрями і школи в лінгвістиці. ПРН 9. Характеризувати теоретичні засади (концепції, категорії, принципи, основні поняття тощо) та прикладні аспекти філології гінді. ПРН 16. Використовувати спеціалізовані концептуальні знання з галузі філології гінді для розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування фахових дисциплін «Лексикологія мови гінді», «Стилістика мови гінді», «Теорія та методологія перекладу мови гінді», «Мова гінді для професійного спілкування»; 2) знання особливостей фонетики, лексики та граматики сучасної мови гінді, отримані з практичного курсу мови.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – розвиток мовленнєвих умінь і навичок студентів у галузі академічного дискурсу; вдосконалення володіння такими якісними комунікативними ознаками культури мовлення, як правильність, точність, логічність, змістовність, доречність, виразність, чистота та ін. у сфері академічної освіти.
Рекомендована та необхідна література
1. Бєлова А. Д. Поняття «стиль», «жанр», «дискурс», «текст» у сучасній лінгвістиці // Вісник КНУ. Іноземна філологія. Вип. 32, 33. К., 2002. С. 11–14. 2. Онуфрієнко Г.С. Науковий стиль української мови: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 3. भाषा विज्ञान प्रिेविका एिंविन्दी भाषा (गूगल पुस्तक ; जयन्ती प्रसाद नौटियाल) 4. भाषा अध्ययन (गूगल पुस्तक ; लेखक - वििेन्र ककिोर िर्ाा, कदवलप ससंि) 5. भाषा का संसार (गूगल पुस्तक ; लेखक - कदवलप ससंि) 6. भारतीय भाषाविज्ञान (गूगल पुस्तक ; लेखक-आचायाककिोरीलाल िाजपेयी) 7. भाषाविज्ञान, विन्दी भाषा और वलवप (गूगल पुस्तक; लेखक - डॉ रार्ककिोर िर्ाा) 8. कॉपास भाषाविज्ञान (डॉ॰ काजल बाजपेयी) 9. तुलनात्र्क भाषाविज्ञान (गूगल पुस्तक ; लेखक - भोलानाथ वतिारी, पांडुरंग दार्ोदर गुणे) 10. वितीय भाषा-विक्षण र्ेंभाषाविज्ञान की भूवर्का
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді лекцій та практичних занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: усні відповіді, доповіді з аналізом наукової літератури, виконання письмових завдань, презентації.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, вправи на переклад – 36/60 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології