Методологія наукових досліджень з мови і літератури гінді

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: мова і література гінді

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методологія наукових досліджень з мови і літератури гінді
Код дисципліни
ННД.16.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН 7. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрями і школи в лінгвістиці. ПРН 9. Характеризувати теоретичні засади (концепції, категорії, принципи, основні поняття тощо) та прикладні аспекти філології гінді. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 16. Використовувати спеціалізовані концептуальні знання з галузі філології гінді для розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Мова гінді: просунутий рівеньі», «Теоретична граматика мови гінді», «Лексикологія мови гінді», «Стилістика мови гінді», «Усна та давня література», «Середньовічна література гінді». Знання теоретичних основ мовознавства та літературознавства з курсів «Основи мовознавства», «Основи літературознавства».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення студентів-магістрантів з основними прийомами та методами сучасного лінгвістичного та літературознавчого аналізу східної мови та літератури, які потрібні студентам для написання кваліфікаційної роботи магістра.
Рекомендована та необхідна література
1. Бацевич Ф.С. Нариси з лінгвістичної прагматики. Львів: Паіс, 2010. 2. Воробйова О.П. Когнітивна поетика: здобутки і перспективи // Вісник Харківського нац. ун- ту ім. В.Н.Каразіна. 2004. Вип. No635. С. 18–22. 3. Перебийніс В.І. Статистичні методи для лінгвістів. Вінниця : Нова книга, 2002. 4. Селіванова О.О. Сучасна лінгвістика: напрями та проблеми: Підручник. Полтава: Довкілля. К., 2008.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді лекцій та семінарських занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: усні відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, виконання письмових завдань, презентації. Learning activities comprise lectures and seminar classes. Self-study of students involves preparation for oral responses in seminar classes, reports with analysis of scientific literature, fulfilment of written exercises, research presentation.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, вправи на переклад – 36/60 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології