Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія

Економічний факультет

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія
Код освітньої програми
53294
Кваліфікація, що присуджується
Освітня: магістр управління та адміністрування за ОП "Бізнес-адміністрування і консультування"; Професійна: фахівець з ефективності підприємництва
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Управління та адміністрування
Спеціальність
Маркетинг
Особливі умови прийому
Диплом бакалавра за різними галузями знань Міжнародний сертифікат про рівень володіння англійською мовою не нижче В2 (для вступу на програму подвійного диплому)
Механізми визначення попереднього навчання
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Ос.: успішне оволодіння компетентностями за обов'язковими та вибірковими ОК , з оцінками не нижче 60 балів Проф: а) успішне оволодіння компетентностями блоків обов’язкових та вибіркових ОК з оцінками не нижче 75 балів; б) захист кваліфікаційної роботи магістра з оцінкою не нижче 75 балів; в) проходження факультативного стажування на підприємствах, організаціях та установах щодо роботи за фахом або стажування на первинних посадах відповідного рівня протягом не менше 240 годин
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. ПРН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. ПРН7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. ПРН14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. ПРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН16. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРН18. Застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства. ПРН19 (подвійний диплом). Демонструвати навички працювати у міждисциплінарних, міжнародних командах та управляти ними, з використанням принципів етики, поваги до інших культур з використанням іноземної мови на професійному рівні. ПРН20 (подвійний диплом). Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку та застосовувати їх для формування нових моделей економічних систем та управлінських процесів
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Поточний контроль під час лекцій та семінарських/практичних занять згідно навчальної програми дисципліни, оцінка індивідуальної науково-дослідної роботи студентів (презентації звітів про стажування, контрольні та курсові роботи, підсумкова атестація (іспити та заліки), захист кваліфікаційної роботи магістра
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
На підставі укладених угод університету про міжнародну академічну мобільність (Еразмуc+ К1), угоди про подвійне дипломування між КНУ імені Тараса Шевченка (Україна) та Університетом Мачерата (Італія) від 29.05.2013 року зі всіма доповненнями та уточненням, викладеними у додаткових угодах, Inter-Institutional Agreement 2015-2021 between Universita' degli Studi di Macerata and Taras Shevchenko National University of Kyiv від 07.10.2015.
Практика та стажування
Проходження факультативного стажування на підприємствах, організаціях та установах (відповідно до Положення про стажування) та надання довідки-характеристики з підприємства, організації, установи щодо роботи за фахом або стажування на первинних посадах відповідного рівня протягом не менше 8 кредитів ЄКТС
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Наталія Юріївна Кочкіна
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Професійні профілі випускників
Підготовка високопрофесійних керівників та консультантів бізнесу з компетентностями діагностики внутрішнього і зовнішнього ринкового середовища компанії, виявлення маркетингових проблем та можливостей, збору об’єктивної інформації, прийняття ефективних управлінських рішень щодо внутрішнього маркетингу та ринково-продуктової стратегії діяльності в різних сферах на національних і міжнародних ринках в умовах мінливого бізнес-середовища
Доступ до подальшого навчання
Можливість продовжити навчання в Університеті Мачерата за скороченою програмою з пакету ОП «International Relations» для випускників, що не вступали на програму подвійного диплому Можливість продовжити освіту на третьому (освітньо-науковому) рівні lifelong learning

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Управління маркетингом
Кваліфікація: ОК 1., 2021/2022
Стратегічний аналіз національних та міжнародних ринків
Кваліфікація: ОК 2, 2021/2022
Управління персоналом
Кваліфікація: ОК 3., 2021/2022
Управління корпоративними фінансами
Кваліфікація: ОК 4, 2021/2022
Міжнародні бізнес-комунікації
Кваліфікація: ОК 6, 2021/2022
Актуальні проблеми економіки
Кваліфікація: ОК 7, 2021/2022
Міжнародна торгівля та інвестиції
Кваліфікація: ОК 10, 2021/2022
Просунутий рівень ділової англійської мови
Кваліфікація: ОК 11, 2021/2022
Прямі продажі (тренінгова дисципліна)
Кваліфікація: ВК 1.2 (СПРБ), 2021/2022
Креативні рекламні технології
Кваліфікація: ВК 1.5 (СПРБ), 2021/2022
Фінансування інвестиційних проектів
Кваліфікація: ВК 2.2, 2021/2022
Управління міжнародним маркетингом
Кваліфікація: ОК.8, 2021/2022
Управління проектами
Кваліфікація: ВК 2.2, 2021/2022
Управління інвестиційним портфелем
Кваліфікація: ВК 2.1, 2021/2022
Лідерство та персональний розвиток
Кваліфікація: ВК 1.4, 2021/2022
Економічна розвідка
Кваліфікація: ВК 1.3, 2021/2022
Фінансове планування і бюджетування
Кваліфікація: ВК 1.2, 2021/2022