Управління маркетингом

Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Управління маркетингом
Код дисципліни
ОК 1.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
1. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами 2. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта 3. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень 4. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів 5. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта 6. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм 7. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Сучасні проблеми економіки», «Юридичні аспекти міжнародного бізнесу»
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. «Дослідницькі аспекти управління маркетингом», в якому розглядаються концепція та історичний аспект стратегії та стратегічного управління; аналіз первинного попиту; оцінка сили вхідних та вихідних бар’єрів ринку; модель Портера; карти стратегічних груп конкурентів; SWOT-аналіз. 2. «Стратегічні аспекти управління маркетингом», в якому розглядаються принципи та методи ринкової сегментації та позиціонування; портфельний аналіз та аналіз розривів; конкурентні стратегії та стратегії зростання.
Рекомендована та необхідна література
1. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник.- К.: Інтерсервіс, 2019. 2. Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017. 3. Маркетинг : підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : Знання, 2009. 4. Cravens, D., Piercy, N. (2008) Strategic Marketing, Mcgraw Hill/Irwin Series in Marketing. 5. Harris, J., Lenox, M. (2013) The Strategist's Toolkit, Darden Business Publishing.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, консультації
Методи та критерії оцінювання
міні-проекти, літучки, курсова робота, екзамен
Мова викладання
англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Юріївна Кочкіна
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет