Управління міжнародним маркетингом

Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Управління міжнародним маркетингом
Код дисципліни
ОК.8
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: сутність управлінських систем міжнародного підприємництва, зміст економічних показників, методи організації та та управління міжнародним маркетингом. 2. Вміти: аналізувати бізнес-середовище міжнародного підприємництва, обробляти статистичні дані, приймати управлінські рішення у сфері міжнародного маркетингу. 3. Володіти навичками: користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel.
Зміст навчальної дисципліни
Основні принципи та методи управління міжнародною маркетинговою діяльністю в умовах глобалізації товарних ринків. Наявні такі змістовні модулі: -«Умови ефективного управління міжнародним маркетингом». -«Система управління функціональними напрямами міжнародного маркетингу»
Рекомендована та необхідна література
1. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг : підручник / О. Л. Каніщенко. – К. : Видавничо- поліграфічний центр "Київський університет", 2016. – 480 с. 2. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств. Київ: ВПЦ. 2007. – 407 с. 3. Kanishchenko O.L. International Marketing: study text and cases: Textbook. K. : Publishing and polygraph center “Kyiv University”, 2012. – 143 p. 4. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с. 5. Холенсен С. Глобальний маркетинг / Пер. с англ. Е. Носовой, К.Юрашкевича. – Мн.:Новое знание, 2004. – 832 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекцій – 34 год. Семінари – 18 год. Консультації – 3 год. Самостійна робота – 125 год.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання домашніх робіт та 2 контрольних робіт – максимально 40 балів; Оцінювання 1 проекту - максимально 20 балів; Оцінювання 4 завдань іспиту – максимально 40 балів (10 балів за кожне завдання)
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Леонідівна Каніщенко
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет