Освітньо-наукова програма "Економіка бізнесу"

Економічний факультет

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Освітньо-наукова програма "Економіка бізнесу"
Код освітньої програми
Кваліфікація, що присуджується
магістр економіки за освітньою програмою «Економіка бізнесу»
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність
Економіка
Особливі умови прийому
Диплом бакалавра Вимоги для вступу: Перший рівень вищої освіти (6 рівень НРК) або вищий рівень. Вступ відбувався за результатами єдиного вступного іспиту з іноземної мови та фахового вступного випробування
Механізми визначення попереднього навчання
Диплом бакалавра
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Підготовка висококваліфікованих професіоналів з економіки, які володіють сучасним економічним мисленням, теоретичними знаннями і прикладними навичками, здатних вирішувати дослідницькі й управлінські завдання та проблеми функціонування економічних систем різного рівня, зокрема на рівні компаній, що характеризуються невизначеністю умов та вимог.
Профіль програми
Програмні результати навчання
1.Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем. 2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності.3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово.4. Розробляти соціально-економічні проєкти та систему комплексних дій щодо їх реалізації з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень.5. Дотримуватися принципів академічної доброчесності. 6. Оцінювати результати власної роботи управляти персоналом і працювати в команді.7. Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень.8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань.9. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень.10. Застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально-економічними системами.11. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів.12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики.13. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.14. Розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем.15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку.16. Здійснювати викладацьку діяльність у закладах вищої освіти, розробляти навчально-методичні матеріали.17. Використовувати сучасні освітні та дослідницькі технології у сфері економіки. 18. Формулювати нові гіпотези та наукові проблеми у сфері економіки, пропонувати належні підходи та методи їх перевірки.19. Формулювати нові гіпотези та наукові проблеми у сфері економіки, пропонувати належні підходи та методи їх перевірки.20. Розробляти сценарії забезпечення розвитку потенціалу та конкурентних переваг підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках в умовах глобалізації.21. Організовувати формування стратегічних платформ підприємства з урахуванням вартісно-орієнтованого та соціально-відповідального корпоративного управління. 22. Застосовувати інструментарій забезпечення організаційного розвитку та організаційних змін, корпоративної реструктуризації та антикризового управління з урахуванням соціально-економічних наслідків для бізнесу та суспільства. 23. Формувати високий рівень корпоративної та професійної етики у процесі управління персоналом підприємства з метою зростання якості людського капіталу та корпоративної культури.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Письмові іспити й диференційовані заліки, усне та письмове опитування, тестування, підготовка есе, захист одноосібних та групових проектів, презентації в РР, письмові контрольні роботи, захист курсових робіт, звіту з практики, випускної дипломної роботи.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Проходження стажування (факультативно) на підприємствах, в організаціях та установах (відповідно до Положення про стажування) та надання довідки-характеристики з підприємства, організації, установи щодо роботи за фахом або стажування на первинних посадах відповідного рівня протягом не менше 240 годин.
Навчання на робочому місці
Навчання здійснюється з використанням традиційних та інноваційних методів: проведення лекційних та семінарських занять, комп’ютерних тренінгів, організації самостійної дистанційної роботи, науково-дослідної практики, залучення до індивідуальної та колективної наукової роботи.
Гарант освітньої програми
Галина Михайлівна Филюк
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет
Професійні профілі випускників
Програма поглиблює фундаментальні знання з економіки, розвиває знання щодо соціально-економічних процесів та закономірностей функціонування та розвитку підприємства і бізнесу. Формує навички наукових досліджень. Дана програма дозволяє працювати в різних сферах економічної діяльності на посадах, пов’язаних з виконанням науково-дослідницьких, проектно-економічних, аналітичних, організаційно-управлінських робіт у державних та приватних бізнес-структурах а також в органах державної та місцевої влади; освітня та наукову діяльність у вищих навчальних закладах і дослідницьких центрах.
Доступ до подальшого навчання
Можливість навчатися за програмами третього рівня вищої освіти на здобуття освітньо-наукового ступеню доктора філософії за цією ж галуззю знань або ж за суміжними та здобувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.