Стратегічне управління підприємством

Освітня програма: Освітньо-наукова програма "Економіка бізнесу"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Стратегічне управління підприємством
Код дисципліни
ННД.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
1.1 Знати теоретичні й практичні засади управління змінами, стратегічного управління та стратегічного планування 1.2 Знати методи стратегічного аналізу, механізм забезпечення реалізації стратегії підприємства та моніторингу її впровадження 2.1 Вміти використовувати методи стратегічного аналізу, інтерпретувати результати та укладати на цій основі рішення щодо стратегічних альтернатив 2.2 Вміти забезпечувати розробку та реалізацію стратегічних планів підприємства, оцінювати етапи їх впровадження 3.1 Здатність вести обговорення у форматі стратегічної сесії та оцінки альтернатив, комунікувати на основі стратегічного бачення та стратегічних пріоритетів, реагувати на опір змінам 4.1 Здатність самостійно вирішувати завдання, опрацьовувати, узагальнювати інформацію та відповідати за результати своєї діяльності
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати зміст дисциплін «Методологія та організація економічних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності», «Актуальні проблеми економічної теорії та економічної політики», «Економіка галузевих ринків», «Організація та управління нововведеннями»; мати дослідницьку компетентність; вміння збирати, систематизувати та інтерпретувати дані; мати ринково-орієнтований світогляд та володіти системою знань про закономірності функціонування та структуру галузевих ринків; аналізувати поведінку фірм стосовно ціноутворення, набуття ринкової влади та її збереження, цінової та нецінової конкуренції; знати сучасні науково-методичні основи інноваційного менеджменту, який забезпечує найвищу ефективність, конкурентоздатність і стабільний стан підприємства на ринку
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Вступ до курсу: зміст та розвиток концепцій стратегічного управління Тема 2. Управління змінами Тема 3. Стратегічне бачення, місія, цілі Тема 4. Система стратегій підприємства Тема 5. Середовище у стратегічному управлінні: чинники, стейкхолдери, аналіз Тема 6. Стратегічний вибір. Методи стратегічного аналізу. Стратегічні альтернативи Тема 7. Стратегічне планування Тема 8. Забезпечення реалізації стратегії
Рекомендована та необхідна література
1. Балан В.Г. Стратегічне управління. Практикум. К.: Наукова столиця, 2018. 520 с. 2. Дикань В. Л. Стратегічне управління: навч. посібник. В.Л. Дикань, В.О. Зубенко, О.В. Маковоз, І.В. Токмакова, О.В. Шраменко. К.: «Центр учбової літератури», 2013. 272 с. 3. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник. К.: Знання, 2006. 366 с. 4. Кон М. Оцінювання і планування в Agile. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2019. 336 с. 5. Котлер Ф., Бергер Р., Бикхофф Н. Стратегический менеджмент по Котлеру. М.: Альпина Паблишер. 2016. 144 с. 6. Мінцберг Г. Зліт і падіння стратегічного планування. К.: Видавничий дім агенції «Стандарт», 2008. 412 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, самостійна робота, семінарське заняття, іспит.
Методи та критерії оцінювання
Усне опитування, підготовка і обговорення індивідуальних завдань, контрольна робота, виконання індивідуальних та групових завдань, презентація та обговорення результатів, вирішення кейсів, участь у підготовці, проведенні та модеруванні стратегічної сесії, аналіз кейсів, презентація-виступ за результатами виконання індивідуальних завдань.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Лариса Володимирівна Шаульська
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет