Стратегічне управління

Освітня програма: Маркетинг (освітньо-наукова)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Стратегічне управління
Код дисципліни
1.09
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Знати: основні поняття та закони сучасної теорії маркетингу та стратегічного управління підприємством; види стратегій підприємства та їх особливості; основи проведення стратегічного аналізу та оцінки стратегічного потенціалу підприємства; методи стратегічного планування та оцінки стратегічних альтернатив. Вміти орієнтуватись у світових розробках зі стратегічного менеджменту; розробляти та впроваджувати стратегії управління на підприємствах, варіанти розвитку підприємства; оцінити зовнішнє оточення, виявити загрози та можливості, поточний стан та перспективу розвитку, сильні і слабкі сторони підприємства; розробити реалізацію обраної стратегії, створення системи стратегічного управління й забезпечення її функціонування в динамічному ринковому середовищі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи управління маркетингом на засадах аналізу національних та міжнародних ринків, базові підходи до управління підприємством, основи промислового маркетингу, основні засади функціонування економіки підприємств, основи економічного аналізу, базові принципи фінансової діяльності підприємства. Вміти: оцінювати ефективність діяльності підприємств, працювати з аналітичними даними та звітністю підприємств, аналізувати розвиток міжнародних товарних ринків, володіти навичками пошуку, оброблення та візуалізації маркетингової інформації
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни передбачає вивчення основних аспектів стратегічного менеджменту та стратегічного маркетингу у системі управління. Досліджується еволюція завдань і системних рішень, базові стратегії, ділова місія підприємства. Розкриваються основи стратегічного аналізу, реалізації і оцінки стратегії. Розглядається аналіз зовнішнього і внутрішнього середовищ розвитку підприємства, вибір стратегічних альтернатив, управлінські аспекти реалізації стратегії, цінові маркетингові дослідження.
Рекомендована та необхідна література
1. Каплан Р. С., Нортон Д. П. Стратегическое единство: создание синергии организации с помощью сбалансированной системы показателей. – М.: «Вильямс», 2018. – 384 с. 2. Томпсон А.А., Стрикленд Дж. А. Стратегический менеджмент: создание конкурентного преимущества. – М.: Диалектика, 2019. – 800 с 3. Длігач А.О. Стратегічне маркетингове управління. – К.: Алерта, 2012. – 272 с. 4. Длигач А.А. Системно-рефлексивный маркетинг. – К.: Алерта, 2014. – 400 с. 5. Дойль П., Штерн Ф. Маркетинг, менеджмент и стратегии – СПб.: Питер, 2007. – 544 с. 6. Ламбен Ж-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок – СПб.: Питер, 2005. – 800 с. 7. Мак-Дональд М. Статегическое планирование маркетинга. – СПб.: Питер, 2000. – 320 с. 8. Райко Д.В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності – НТУ"ХПІ". – Х.: ВД "ІНЖЕК", 2008. – 632 с. 9. Мінцберг Г. Зліт і падіння стратегічного планування / Генрі Мінцберг. – К.: ВД "Стандарт", 2008. – 412 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття
Методи та критерії оцінювання
Контрольна робота, домашня робота, виконання проекту, участь у групових проектах
Мова викладання
українська, англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Андрій Олександрович Длігач
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет